פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב בחו"ל-חיוב בסניף במדריד בגין פגיעה בפח (לטענתם הבלתי מוכחת) נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
העיסקה עם אוויס כללה בין כל שאר הביטוחים גם ביטוח ביטול השתתפות עצמית. נאמר לי מה זה לא כולל (מרכב תחתון ושמשות) אך לא נאמר לי בשום מילה על כך שיש עמלת טיפול בתיק אם ובמקרה קורה משהו.

כשלקחנו את הרכב בשדה התעופה במדריד היו מאוד נחמדים . ביקשו שניקח את הרכב מחניה כלשהי במתחם. אף אחד לא הציע לבוא ולבדוק את הרכב. אנחנו בדקנו אותו באופן כללי:
שריטות ,דפיקות- היה בסדר ויצאנו לדרך. בתמימותנו , לא דרשנו בדיקה יסודית שלהם וגם אנחנו, מכיוון שאיננו מבינים בכך דבר – לא דחפנו את היד מתחת לפח הרכב (גם אם כן לא היינו מבינים כלום) וכמובן שמאותה סיבה לא נשכבנו מתחת לרכב.

החזרנו את המכונית ,לאחר שקיבלנו אישור לכך, יום לפני תאריך היעד,במדריד ברחוב גראן ויה. הבחור שקיבל את הרכב , נראה היה כמי שלא ייתן לנו לצאת ללא כלום. דקות ארוכות מאוד חיפש ולבסוף דחף את היד מתחת לרכב (מעניין שידע בדיוק לאן)ובישר לנו בתרועת ניצחון שיש שם מכה טרייה. (לציין שכלפי חוץ לא רואים דבר).
הרכב מבחינתנו חזר ללא דופי, נקי ,עם מיכל דלק מלא וללא שריטה! אין לי ספק שגם הבא אחרינו ייקח את הרכב ללא שיידע כי "מחכה" לו "מכה" (תרתי משמע) עם ההחזרה.
דרך טובה להבטיח הכנסה ולהרוויח מבלי שאנחנו יכולים להוכיח ולהתווכח.
ביטול השתתפות עצמית מאוד מייקר את העסקה, שהיא בלאו הכי יקרה, ולכן אני חושבת שכל גבייה נוספת, בטענה שזה טיפול בתיק, היא מציצת הדם מהלקוחות. בעלי, הנהג הראשי ברכב,
חבר המועדון אוויס וגם זה כנראה לא עוזר לנו לא להיות חלק מהונאה כלשהי.

מאוד מאכזב. עד היום חשבתי שאוויס נקייה מדברים כאלה.
אני מצפה להחזר של 50 היורו.
לציין שפניתי לאוויס בכמה ערוצים ולא נעניתי לכל פנייה- אפילו לא ברמת אישור על קבלת הפניה.


בברכה,

כספי סוג הנזק :
החזר פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה