פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבוי של אוויס נושא התלונה:
‏יום שישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ברוך הירש 14 בני ברק כתובת:
פתח תקוה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
15.09.06 - נחתם חוזה מכירה ביני לבין אוויס
22.09.06 - רכב 32-881-59 הרכב עבר תיקונים וטיפול והיה אמור לעבור לידי
בטווח זמן סביר !!!
27.10.06 - סוף סוף קיבלתי את הרכב לאחר עשרות טלפונים ,עשרות פגישות במרכז המכירה וסיפורים אין סופיים על "עוד יומיים" שנמשכו מעל חודש
במשך חודש זה הרגשתי כמו "שבוי של אוויס" - 2000 ש"ח שהוחזקו כעירבון
וביטוח שערכתי לרכב לפי בקשת נציג אוויס
לא היתה לי אפשרות לסגת מהעסקה למרות המלצות של כל מכרי שאמרו
תבטל משהוא אינו כשורה , לא סביר .
ביום קבלת הרכב לאחר שאני שלמתי 75000 ש"ח נמכרו אותם רכבים
מסוג יונדאי אלנטרה 2005 ליסינג - 70000 ש"ח .
הפסדתי זמן , נסיעות באוטובוסים , כסף מהעסקה , שני מחירונים שהתחלפו
וירד ערך הרכב.
שירות מקצועי אמין ואיכותי כך נאמר - לא כך היה בפועל
אבקש לקבל פיצוי מסוים -- אני חושב שמגיע לי
אפילו מנוי שנתי למפעל הפיס שמופיע באתר החברה כמתנת קנייה לא הוסכם
בטענה שאין "כפל הנחות" - הייתכן לאחר כל מה שעברתי - מי היה קונה ?
we try harder - לטובתכם בלבד לא ללקוחות בכלל
מה שהכי הפריע לי לאחר שהוחזקתי כמו שבוי הכל נראה טבעי מבחינתם של
אנשי הסניף בפ"ת - מה לעשות זה קורה . ובכן לא ייתכן שיקרה !!!
כספי סוג הנזק :
הנני מעונין בפיצוי על הפסד כספי בעסקה פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
גיל שגיב שם ותפקיד:
נערכה פגישה עם הלקוח ב- 22.11.2006, והוסדרו הנושאים נשואי תלונתו לשביעות רצונו המלאה. תגובה:
מפורט ב- "תגובה" פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה