פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על נציג נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏22 ‏ספטמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
סניף הצ'ק פוסט - חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ

שלום רב!

ברצוני להעלות בפניך את נושא מתן השירות הלקוי על ידי נציגכם בסניף הצ'ק פוסט - אלון.

נתקלתי בבעיה מסוימת עקב השכרת רכב D-MAX דרך חברתכם ע"י נציג בשם קובי.
כרטיס האשראי נחסם לחלוטין עקב החזקת "ביטחונות" על ערך של 3,500 ₪.

כאשר פניתי היום בצהריים, בליווי נציגה של לאומי קארד על הקו, אל סניפכם בצ'ק פוסט נעניתי על ידי נציגכם אלון בצורה כה בוטה ומגעילה (אפילו נציגת לאומי-קארד אמרה שהיא לא נתקלה ביחס כה מגעיל מצד אנשים עמם היא עובדת).

אותו הנציג צעק עלי ואמר לי משפטים כגון "אל תבלבל לי את המוח ותרשום את המספר טלפון של קובי" ולכשאמרתי לו שסניף הצ'ק פוסט אחראי על ההזמנה הוא טען כי זה ממש לא מעניין אותו ושאני אדבר עם קובי ושלא אבלבל לו את השכל.

ברצוני לציין כי בהיותי מנהל מכירות בחברת היי-טק בין-לאומית, לא נתקלתי בחיים ביחס כה מגעיל ומשפיל ובטיפול כה לקוי ונוראי בבקשה כה פשוטה....

אני חושב, ותקנו אותי אם אני טועה, שסיסמתכם "אנחנו מנסים יותר" אמורה גם לומר משהו על השירות שלכם.

שכרתי רכבים הן דרך העבודה והן באופן פרטי, הן בארץ והן בחו"ל ואף פעם לא נתקלתי ביחס כה נוראי.

אודה על טיפולכם באותו נציג, אני אישית כבר נכוותי ולסניף צ'ק פוסט לא אחזור יותר לעולם ובספק אם לחברת אוויס ככלל.
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
פיצוי והתנצלות מהירה!!! פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה