|
|
|
|
|
|
גביית כספים שלא לפי הסכם. |
נושא התלונה: |
יום שלישי 08 ספטמבר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
1. בין התאריכים 4.09.09 ל- 8.09.09 שכרתי רכב בסרדיניה שבאיטליה דרך חברת אויס. את ההזמנה וסיכום ההזמנה עשיתי דרך אויס ישראל.
2. היה סוכם ביני לבין החברה שעבור לקיחת הרכב בשעות מאוחרות לאחר סגירת התחנה אחויב בסכום של כ 50 Euro כולל מע"מ ומסים אחרים.
3. בפועל חברה משחה לי סכום של כ- 60 Euro. כפי שהוסבר לי במוקד של חברת אויס ישראל : 10 Euro - זה המע"מ.
4. החיוב נעשה בניגוד למה שהיה סוכם בין הצדדים!
פניתי אלהם מספר רב של פעמים אך לא קבלתי לא התנצלות ולא את הכסף ולא שום הסבר אחר.
ומה אם חברה תחייב כל לקוח בסכום קטן.. כמה היא תרווח כך ומי יתלונן כי זה סך הכל 10 יורו..
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי והתנצלות רשמית |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
אוויס (Avis) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|