פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
השכרת רכב בחו"ל< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏07 ‏מרץ ‏2010 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הזמנה טלפונית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הזמנתי רכב לשבוע בשוויץ. שילמתי הכל מראש בשביל למנוע סיבוכים בחו"ל,
אך לצערי לא הדפסתי את האישור של השכרת הרכב שקיבלתי בדוא"ל.

בנקודת איסוף הרכב בחו"ל הסתבר שלא ניתן לקבל את הרכב בלי האישור המודפס.
נאלתי לחפס נקודת אינטרנט בשדה התעופה (שעולה 4 ש"ח לדקה וכמובן שאת החיפוס עשיתי עם כל המזוודות) בשביל לשלוח את האישור. אישור זה לא התקבל בדוא"ל של הסניף מסיבות לא ברורות. לאחר מכן יצרתי קשר טלפוני אם נציג בארץ (8 ש"ח לדקת שיחה) כדי שישלח להם את כל הפרטים מחדש בפקס ובדוא"ל.

ביזבזתי רק 30 ש"ח ו-40 דקות מהטיול שלי על הסדר הבעיה, אך זה אחרי לילה שלם של חוסר שינה שביליתי בטיסות הדבר האחרון לאתה רוצה זה עוד להתחיל להסדיר ניירת.

לי כצרכן מובן שחובתו הבסיסית של הנציג שהזמנתי דרכו היא לעדכן את הסניף בשוויץ בכל הפרטים הנחוצים ולא רק לדאוג שהויזה שלי תעבור בהצלחה. אני לא חושב שכל כך קשה לדאוג שחמש הדקות שלקוח אינטרקציה אם חברת ההשכרה יעברו ללא סיבוכים.

תודה אוויס על שעזרתם להתחיל את הטיול שלי על רגל שמאל.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור השירות ופיצוי הלקוח פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה