פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נזק מרכב החברה לרכב שלי נושא התלונה:
רחמנוני לידיה והרצל שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏21 ‏ינואר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ברוך הירש 14 כתובת:
בני ברק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב 21.1.2010 בבוקר חנינו בחניון בית חולים וולפסון כי הייתי בחדר מיון עם התאימים שלנו .
שחזרנו בשעה 14.30 מחדר מיון לכיוון הרכב גילנו שרכב שכור מחב. אוויס לכנס לרכב שלנו ולא יכולנו לנסוע.גילנו פתק על שמשה הרכב של הנהגת שגרמה לנזק ופתק של נציג של חב.אוויס שלא הצליח להזיז את הרכב ושהזמינו גרר.בסוף של דבר בעלי שחרר את הרכב. למחרת נסעתי למוסך CHEVROLET (רכב שלנו היה על הכביש בדיוק חודשיים)הזמנו שמאי, תיקנו את הרכב ושלחנו את כל החשבונות דרך הסוכן שלנו לחב.אוויס. אחרי 90 יום -לא פחות- קבלנו תשובה שעושים לנו טובה ומשלמים 3.000 ש"ח .שלחנו התנגדות ב-13.5.2010 קבלנו תשובה ב-26.5.2010 עם הצעה חדשה על 5.580 ש"ח. שוב שלחתי התנגדות כי הנזק ששלמתי לפי דוח שמאי הוא 6.929 ש"ח . קבלנו תשובה נוספת ב- 29.6.2010 שהם לא מוכנים לשלם יותר מ 5.580 ש"ח. אני מנסה לדבר בטלפון עם האחראית או אחראי אבל כל פעם יש לנהם סיפור אחר והמוקדנים לא מעבירים הלאה. (פעם היא לא עובדת(האחראית) - רק ביום א' - ביום א' היא לא עובדת היום רק ביום ב' - היום יום ב' היא חולה ואף אחד לא יכול לדבר בשמה> שמה שוש אטיאס אחראית - בסוף נתנו לי טלפון לדבר היום בין 14.00-16.00 עם חגי ואו עם איריס) אבל פעם אחרת לפני מכתב 2 הם לא מוכנים לדבר או לעזור)
לא אנחנו עשינו נזק לרכב חדש יחד עם זה מגיע לנו פיצועים על זה שהיינו עם 2 ילדים חולים מאוד בגיל שנה וחצי ולא יכולנו לנסוע, והם עושים לנו סכבת מיותרת.
בתודה לידיה רחמנוני
כספי סוג הנזק :
תשלום מיידי על הנזק + פיצוי על בזבוז זמן ועגומת נפש פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה