פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת רכב חליפי נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים בערך עברתי תאונה עם רכב בהשכרה של אוויס תאונה ללא נפגעים או צד ג' בסה"כ ההנד ברקס לא היה תקין והרכב הידרדר מהחניה בירידה ונתקע בעץ.
השעה היתה קרוב ל-2 בלילה והתקשרתי למוקד של אוויס, נציגה הבטיחה לשלוח רכב חליפי, אחרי כמה דקות מתקשרת הנציגה ואומרת לי שיגררו את הרכב ואני אגש מחר לסניף לקבל רכב אחרי שהסברתי לה שאני לא גר בעיר ואין לי איך להגיע בשעה כזו הביתה היא בדקה את העניין ואמרה לי שאין לה מה לעשות זה החלטה של מנהל מרחב, ואין לה מה לעשות בענין קמובן שצעקתי עליהם שהשירות שלהם ירוד ואני בהשכרה עם רכב מעלך חצי שנה, והם חייבים ע"פ ההסכם וע"פ ההגינות לספק לי רכב חליפי במקרה של תאונה בסה"כ אני משלם על הנזק והם לא שומעים וזה לא מעניין אותם הם השאירו אותי לחכות שם עד הבוקר לאוטובוס שיקח אותי הביתה מרחק של מעל 60 ק"מ.
כשהגיע הגרר הבנתי הכל, הגיע גרר חיצוני בכלל לא של החברה והוא אמר לי שכשאין להם מישהו באיזור הם מתקמצנים לשלוח כונן מיוחד מהמרכז והם קוראים להם שהם נמצאים בעיר ואת השוכרים הם שולחים לסניף למחרת, חוצפה שעוברת כל גבול וכמובן שעל הזמן הזה ללא הרכב עדין אני משלם מחיר השכרה מלא.. גנבים רמאים ושקרנים. זה מה שיש לי להגיד על אוויס
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי מוסכם ללקוח.. ומתן8 שירות יעיל יותר פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה