פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הוחזר רכב פגום משטיפה ולא קיבלתי פיצוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
המלך חסן בילו כתובת:
שטיפת רכב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הרכב הוכנס לשטיפה שגרתית מלאה (50 ש"ח), כשהגענו לקחת אותו, הדלת היתה פתוחה ולכן לא שמנו לב שהידית.. לא מחוברת! רק אחרי סיבוב וחניה ראינו שהידית הונחה באופן רופף ובמזיד , בלי שטרחו לומר לנו! חזרנו לסניף והמתנו כ20 דקות למנהל. הוא התייחס אלינו בטון מזלזל, "הרכב הזה גם ככה ישן", "זה יכול לקרות שניה אחרי שיצאת מפה" "אין לי דרך לדעת שזה קרה אצלי" "אין סיכוי שאשלם על זה". בסוף הציע שנחליף את הידית ונגיד לו כמה עלה והוא "יחשוב אם הוא מוכן להשתתף ובכמה". היינו בכ4 חברות חלפים, ולא מצאנו ידית מתאימה, מלבד הזמנה מקורית יקרה מהחברה. לאחר חיפושים, שהשקענו בהם זמן כי רצינו לקחנו בחשבון שנצטרך לבא לאדם עם מחיר הגיוני, מצאנו ידית חלופית במחיר מוזל (200 ש"ח), התפשרנו על ידית לא מקורית בצבע שונה, והגענו לסניף עם הקבלה. שוב חיכיתי למנהל כחצי שעה . הוא הופיע ודיבר אליי בטון מתנשא, קולני. אמר שהוא לא היה משלם לי שקל. הצעתי לו שייתן לי כנגד הקבלה שטיפות בחינם (והרי כבר שילמתי על שטיפה אחת שניזוקתי ממנה, ולא קיבלתי החזר). והוא השיב- "אני לא יכול לתת לך שטיפה אלא אם תסעי למוסך ותוציאי חשבונית על שם העסק שלי", ואז אתן לך 2 שטיפות (שהן למעשה שוות ערך ל100 ש"ח, ואני כבר הוצאתי 250 ש"ח על הנזק+ נסיעות ל4 מוסכים+ זמני עבודה וטרטור!!!) . יצאתי משם בהרגשה שלא כיבדו אותי כלקוח, ושאין לי סיבה אמיתית לעשות עוד נסיעה, לבזבז עוד זמן, רק כדי שהאדם הזה, עם הטון המזלזל "יסכים" לתת לי 2 שטיפות. ציינתי לפניו שטורטרתי לכמה וכמה מוסכים כדי למצוא את הידית, ושאם הייתי יודעת מראש שהוא רוצה חשבונית (הרי הוא לא טרח לומר לי מלכתחילה) הייתי מביאה לו. אני לא מבינה גם את ההתעקשות להביא חשבונית על שמו, לי זה נשמע כמו סתם דרך לטרטר אותי וללהוריד אותי מהנושא. מה, כשהוא או העובד שלו מכניס את הרכב הפרטי שלו לשטיפה הוא מביא חשבונית כנגד זה..? איפה האנושיות שלך בנאדם? איפה החשיבה על האדם השני, שקיבל בחזרה אוטו ללא ידית, טורטר והשקיע זמן, ועוד מציע לך פשרה? חשוב לי לציין שאני לא בטוחה בתאריך המדוייק אלא בתקופה הזו פחות או יותר.
כספי, סוג הנזק :
אני חושבת שעל האיש לפצות אותי בכסף או לפחות בשטיפות כנגד הכסף שהוצאתי! ובנוסף, הייתי שמחה לדעת שהוא מבין שההתנהגות שלו לא מכבדת בעליל, ברמה האנושית וברמת הלקוח. פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה