פרטי התלונה

תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ,
באוקטובר טסתי לאיטליה ושכרתי רכב דרך חברת אביס
הטיסת חזור הייתה מוינציה בשעה 7 בבוקר וכיוון שדלפקי אוויס עדיין היו סגורים שמתי את הרכב בחניה של החברה והשארתי את המפתח בתוך תיבה
לאחר שחזרתי קיבלתי חיוב באשראי על 800 ומשהו ₪ (אני לא זוכרת את הסכום המדוייק) כשפניתי לאוויס בישראל אמרו לי שיבדקו ויחזרו אליי
כמובן שאף אחד לא חזר ונאלצתי אני לפנות כמה וכמה פעמים עד שלבסוף נאמר לי ששלחו לי צ'יק בסך 553 ₪ כשאלתי למה לא מזכים אותי בכול הסכום אמרו לי שצריך לבדוק
שוב אני התקשרתי ולא חזרו אליי ואז נאמר לי שהייתה מכה ברכב – הסברתי שוב שהחזרתי את הרכב במצב תקין ואף אחד לא קיבל אותו ממני ושאם הייתי יודעת שיש מכה לא הייתי פונה אלא מקבלת את ה 553 ₪ החזר.
מיותר לציין שהצ'יק לא הגיע אליי ונאלצתי לפנות שוב ולבקש שיוציאו לי צ'יק חדש (זה המקרה היחיד שבו הנציגה אמרה שתבדוק את הדברים ותחזור אליי ובאמת חזרה ואמרה שישלחו לי צ'יק חדש )

לאחר מכן קיבלתי את המכתב הבא:
סבטה שלום רב
בהמשך לפנייתך בנוגע לחוזה ההשכרה שבנדון פנינו לבדיקת הנושא :
כפי שצוין בתשובתנו הקודמת , על פי תנאי השובר, ניתן החזר השתתפות עצמית , בניכוי דמי פתיחת תיק על סך 50€, בתוספת 21% מע"מ (סה"כ: 60.5€).
לפיכך, נשלחה אלייך המחאה על סך 553 ₪ (EUR 110, על פי שער החליפין של יום ההשכרה: 5.02 ).
ברצוננו לציין כי על שוכר הרכב להודיע במעמד החזרת הרכב אם ישנן אי אלו השגות בנוגע לחיובים האמורים, ככל שלא עשה כן וחתם על מסמך החזרת הרכב הרי שקיבל עליו
את חיוב הנזק.
בנוסף, מצ"ב חשבונית התיקון עבור הנזק שנגרם לרכב בתקופת ההשכרה.
מבדיקת הנושא עם אוויס איטליה הרכב נשרט בכנף שמאלית קדמית .
אנו מקווים כי הנושא הוסבר והוסדר באופן סופי,
בברכה, הדס
סימנתי את השורה באדום כי כנראה הנציגים פשוט לא מקשיבים!!!!!

אני לא חתמתי על כלום כי אף אחד לא קיבל ממני את הרכב ולכן זה פשוט בזיון לרשום לי את השורה הזאת!!!!

פניתי שוב פעם למוקד ואז קיבלתי את התשובה הבאה:
כיוון שבחרת להחזיר את הרכב שלא בשעות הפעילות של הסניף שבו הוחזר האחריות על הנזק היא שלך, הרי לא יכול להיות שהרכב נשרט בחניון של אוויס, נכון?

מכאן והלאה אין לי כבר סבלנות להמשיך את השיחות עם נציגים:
לא בחרתי זאת השעתה חזור של הטיסה שלי
איפה זה רשום שאני אחראית לכול דבר שיקרה לרכב בשמן שהוא עומד בחניון של אוויס
ה 250 ₪ הנותרים לא יעשו את ההבדל אבל נראה לכם שהייתי ממשיכה לפנות אם הייתי יודעת שהייתה מכה ברכב???

אני דורשת התייחסות לכול הסיפור הזה ואני רוצה לדעת איפה הדברים הנציג האחרון אמר לי רשומים כדי שאני אדע ליידע את כול מי שאני מכירה שזה הנוהל של חברה אוויס

תודה מראש,
מזור סבטה
טלפון : 0544609170
מספר פנייה: 449952



כספי סוג הנזק :
טיפול פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה