פרטי התלונה

תלונות מודיעין

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית מים מופרזת מהתושבים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
שדרות יצחק רבין 59/2 מודעין כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אני תושב העיר מודיעין.
אני מתגורר בבניין שמחובר בשעון מיים ראשי אחד לעוד שלושה בניינים אחרים.
בחודש שעבר קיבלנו כל הדיירים חשבון מיים מנופח בכ1200 ש"ח יותר מהחשבונות הקודמים.
התברר שהצריכה המשותפת וכנגזרת ממנה הביוב הם שגרמו לצריכה הגבוהה.
פנינו לעירייה והם טענו שתאגיד המיים במודיעין בדק את הנושא ויש נזילה חריפה במערכת המיים.
מתאגיד המיים גם טענו שהם דיברו עם הקבלן המבצע שבנה את הבנינים - זילברמינץ ובנו בע"מ והסבירו לו שיש נזילה.
לאחר מיכן אנחנו הדיירים פנינו לקבלן שמיבחינתו בימע את הבדיקה.
בתחילה טען הקבלן שהוא ביצע תיקון והוה צריך עוד כמה ימים כדי לוודא שהבעיה תוקנה.
בסופו של דבר קיבלנו מהקבלן מכתב שאומר שלא היתה נזילה חמורה אלא נזילה מינורית שלא יכולה לגרום לבזבוז כזה גדול של מיים והסיבה יכולה להיות התחברות פרטית או טעות בקריאת המונה.
מדובר בשינוי גרסא של הקבלן שבתחילה טען שביצע תיקון.
יש לציין שהבניין הוא בניין חדש (בן 3 שנים בערך) והצנרת היא באחריוות הקבלן.
הקבלן מתנער מאחריות ומפנה אותנו לעירייה מחדש.
בנוסף במידה והקבלן בכל זאת צודק ולא הייתה נזילה אז צריך לציין שעובדים אצלנו ברחוב בבניית פארק ורמזורים ודיירים צילמו את העובדים לוקחים מיים מצינור הכיבוי אש (למרות שלא סביר שלקחו מיים בכמויות כאלה גדולות).
ברצוני לציין שאני לא מסוגל לעמוד בתשלום המופרז ולא שילמתי את חשבון המיים לחודשים המדוברים.
אנו הדיירים נמצאים בין הפטיש לסדן ולא יודעים למי לפנות.
העירייה מעבירה את האחריות לקבלן והקבלן מעביר את האחריות לתושבים.
כספי סוג הנזק :
שהעירייה תפנה לקבלן ובמידה והבעיה היא נזילה אז שתכ פתרון נדרש :

מודיעין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה