פרטי התלונה

תלונות הוד השרון

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התייחסות עירית הוד השרון לפנייתי בדבר מפגעים סביבתיים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

פניתי פעמיים לאינג' ז'אנה סולובייצ'יק ממשרד מהנדה העיר בנושא שבנדון, באמצעות מכתב שנשלח בפקסימיליה בימים 18.9.05 ו-9.11.05.
פנייתי נסבה בשני נושאים. האחד, מפגע וויזואלי בצומת הרחובות שביל התיכון והאודם במה שנראה כבית "וורוד". הוויזואליה של מבנה זה אינה תואמת ולו במעט את החזות של ה"עיר בירוק". השני, מפגע בטיחותי במדרכות רחוב האודם שהתרוממו, כל הנראה, כפועל יוצא מצמיחת השורשים של העצים שנשתלו לאורך הרחוב.
לצערי, לא קיבלתי כל מענה לפניותיי אלה, קל וחומר, לא בוצעה כל פעילות בנושא בחודשיים האחרונים (ממועד משלוח המכתב הראשון).
מכיוון שכך, פניתי ב-17.11.05 ללשכת פניות הציבור בעיריה וגם פנייתי זו לא נענתה.
מעבר למפגעים ולחוסר הנוחות ו/או נעימות, אי מענה כלשהו ולו רק מענה בסגנון "קיבלנו את מכתבך ונשמח להתייחס לתוכנו בקרוב", אינו תואם כלל את חזון העיר "מחוברים לתושבים, מחייבים לאיכות". חזון אינו יכול להיעצר בסיסמא בלבד. מבחן היישום הוא המבחן החשוב.
לצערי, נכון למועד זה, במבחן המחוברות ובמבחן האיכות נכשלה העיריה כשלון צורב. הגדילה לעשות לשכת פניית הציבור שאמורה להוביל את דגל האיכות והשירות. גם קולותיהם נדמו.
לצערי, ככל הנראה, התייחסות זו (ליתר דיוק, חוסר ההתייחסות) מהווה אך ורק סימפטום לבעייתיות הקיימת.

אודה מאוד להתייחסותכם ו/או לטיפולכם במידת האפשר.

בברכה,
יאיר אבידן
052-2460987

09-7432451

03-5146906

הוד השרון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה