פרטי התלונה

תלונות לוד

תלונות עיריות

תלונות עיריות ומועצות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפסקת מים ללא התראה מראש.....פעמיים ברצף . נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
עיריית לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
תלונה ראשונה היא בתאריך 4.4.08 יום שישי לא היה מים עד השעה 12.00

תלונה שניה בתאריך 13.4.08 בשעות הבוקר שקמים לעבודה אין פשוט מים.

כאזרחית אני פשוט כעוסה מאוד ,וגם במוקד 106 תקליט עונה, לטיפולכם הדחוף,
שמקרה זה לא יחזור

לוד שירות לקוחות

, תגובה:
יורם בן ארוש - דובר עי שם ותפקיד:
עיריית לוד מתנצלת בפני תושבי העיר על עוגמת הנפש הנגרמת להם כתוצאה מהפסקות מים בלתי מתוכננות. התקלות החוזרות ונשנות נובעות בשל תשתיות ירודות של צנרת ישנה, פגומה ובעייתית. תגובה:
לפיכך גיבשה עיריית לוד תכנית עבודה מקיפה לביצוע עבודות שדרוג והחלפת קווי מים בכל רחבי העיר לצורך שיקומם היסודי וכדי למנוע הישנות תקלות דומות בעתיד.
חובתה של העירייה לטפל באופן שוטף בתקלות אלה, בהתחשב כמובן באילוצים התקציביים ובקשיים האובייקטיביים אשר עמם מתמודדת העירייה. העירייה תמשיך ותדרוש ממשרדי הממשלה הרלוונטיים, תקציבי פיתוח לצורך ביצוע עבודות אלה.

פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה