פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום קנס ביטול עסקה על מוצר לא תקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר מתצוגה, לאחר מספר שעות שהיה מחובר אצלי התחיל להרעיש בצורה מחרידה, יום למחרת דיברתי עם נציגה בוואלה שופס לגבי ביטול עסקה, הנציגה אמרה שחייבים לשלוח טכנאי כדי שיבדוק שאכן קיימת תקלה, טכנאי הגיע אחרי יומיים וטיפל בתקלה, רק שלאחר יממה המקרר שוב התחיל להרעיש, ושוב התקשרתי לוואלה ושוב הגיע טכנאי ותיקן והמקרר עדיין מרעיש.
חברת וואלה שופס דורשת תשלום של 450₪ כוון שאמרו לה שהמוצר תקין.
המוצר כרגע לא תקין !!

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה