תשלום קנס ביטול עסקה על מוצר לא תקין |
נושא התלונה: |
יום שני 25 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר מתצוגה, לאחר מספר שעות שהיה מחובר אצלי התחיל להרעיש בצורה מחרידה, יום למחרת דיברתי עם נציגה בוואלה שופס לגבי ביטול עסקה, הנציגה אמרה שחייבים לשלוח טכנאי כדי שיבדוק שאכן קיימת תקלה, טכנאי הגיע אחרי יומיים וטיפל בתקלה, רק שלאחר יממה המקרר שוב התחיל להרעיש, ושוב התקשרתי לוואלה ושוב הגיע טכנאי ותיקן והמקרר עדיין מרעיש.
חברת וואלה שופס דורשת תשלום של 450₪ כוון שאמרו לה שהמוצר תקין.
המוצר כרגע לא תקין !!
|
|
|
|
|