|
|
|
|
|
|
איחור בזמן אספקת המוצר למרות תשלום מראש |
נושא התלונה: |
יום שני 15 ספטמבר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/8/14 הזמנתי שידה באינטרנט, נשלח אלי אישור ובו נכתב שתוך 14 ימי עסקים המוצר יגיע, בזמן זה כבר התחילו לחייב אותי. כשפניתי אליהם הם אמרו שבגלל שאני באיזור ירושליים זה יקח 21 ימי עסקים ונתנו לי את המספר של הספק. יצרתי קשר אם הספק שאמר שתוך 21 ימי עסקים המוצר יגיע אלי, היום לאחר 22 ימי עסקים פניתי אל הספק שצעק שזה איזור שהוא לא מגיע בד"כ ולכן זה יקח זמן, לאחר שאמרתי שאני רוצה את המוצר בדחיפות הוא אמר שהוא מבטל לי את ההזמנה וניתק לי את הטלפון. אני לא מצליחה להשיג את וואלה שופס בטלפון מזה מספר ימים. אשמח לעזרתכם.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי נוסף על הזמן ועוגמת הנפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|