|
|
|
|
|
|
קבלת מוצר פגום +התעלמות מבקשת ביטול עסקה |
נושא התלונה: |
יום ראשון 27 ינואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
מס' הזמנה 1320747 |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כשלושה שבועות רכשתי דרך אתר וואלה שופס טוסטר אובן,
המוצר הגיע מקולקל(מקצר מיד עם הפעלתו) ניסיתי ליצור קשר עם הספק אך אין מענה .בתאריך ה27/1 (יומיים אחרי קבלת המוצר) פניתי לוואלה שופס בבקשה לביטול העסקה קיבלתי אישור שהפניה התקבלה אך מרגע זה וואלה שופס התעלמו מבקשתי ,לא ביטלו את העסקה לא הגיעו לאסוף את המוצר או וגם בקשתי לקבל כתובת שבה אוכל להחזיר את המוצר לא נענתה , מאז שלחתי עוד 3 מיילים נוספים למערכת וואלה שופס וכולם זכו להתעלמות מצדם
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
איסוף המוצר וביטול מיידי של העסקה או החלפה למוצר חדש ותקין |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|