פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת רהיטים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏25 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

בנובמבר האחרון ארעה שריפה בביתנו ,תודה לאל אף אחד לא היה בבית אבל הנזק גדול.
בעקבות כך נאלצנו לרכוש מוצרים רבים וביניהם סלון.

רכשנו סלון דרך אתר וואלה שופס של חברת ויטוריו דיוואני.
החלטנו שאנו מעוניינים בסלון פינתי וביררתי עם הנציג שוחח עמי איזו פינה אני צריכה , תיארתי לו ואישר את השערתי שצריך פינה שמאלי.
אחר ביצוע ההזמנה כשבוע לאחר מכן יצרתי קשר עם הספק ואת אותה שאלה שאלתי את הבחורה שמנהלת את החנות שם ומקבלת לקוחות ונעניתי באותה תשובה.
ביום שהגיע הסלון וזה היה לאחר ש-4 פעמים קבעו איתנו ולא הגיעו ולא הודיעו והפסדתי 4 ימי עבודה בגלל זה, הסתבר שזו הפינה הלא נכונה , כלומר הכיוון לא נכון צריך פינה ימינית.
הוסכם להחליף בכך שאני אצטרך לשאת בעלות ההחלפה על ההובלה 400 ₪ למרות שכבר שילמתי פעם אחת.,הסכמתי העיקר שיחליפו ביקשתי שייקחו את הסלון כי אני לא רוצה להיות אחראית עליו , יש לי ילדה קטנה בבית ויש לי חתולים.
לא רצו לקחת את הסלון ואמרו זה בסדר תשתמשו עד שנחליף,בעלי בפירוש וגם אני ביקשנו שייקחו כי אנחנו לא מחסן ולא יכולים להיות אחראים אם ייגרם נזק.המוביל לא לקח והשאיר את הסלון.עשינו כמיטב יכולתנו לשמור עליו ,כיסינו אותו בסמיכות אך לצערי החתולות הצליחו להתגנב ולהשחיז את ציפורניהם על הרהיטים במקומות רבים.
המתנו שבועיים והגיע הסלון החלופי אך עם פגם –חור גדול במסעד,שוב לקחו את הסלון ואז לקח חודשיים עש שבאו עם חדש,כשראה המוביל מה קרה לרהיטים הוא התקשר לספק והחליטו שלא מחליפים לנו כי הסלון נפגם –הסברנו שמילחתחילה ביקשנו לא להשאיר את הסלון ברשותנו והוא לא מוכן להקשיב,לא רוצה להחליף את הסלון ואנו בעצם משלמים על סלון שלא בחרנו ולא נראה יפה לעין כשהכיוונים שונים ואין אנו נהנים אפילו לשבת בסלון כי לא נוח .
כשבעלי פנה לוואלה שופס התחילו למרוח אותנו בכך שאמרו אתם אשמים , נבדוק נאזין לשיחות שלכם עם הנציגים ואולי אם הטעות שלנו אנו ניקח עלינו להחליף את הסלון – אנו ממתינים כבר חודש וחצי נוספים לתשובה שלהם כשכל פעם אומרים לנו בבדיקה נחזור עם תשובה וכך גם ענתה מנהלת שלהם.הפעם האחרונה ששמענו מהם היה ה-24.01.08 ומאז יזמנו אין ספור שיחות שבהן קיבלנו פעם אחר פעם את אותה תשובה לקונית "זה בבדיקה היא תחזור אליכם"-אנחנו עוד ממתינים.בכל פעם שאנו מתקשרים אותה תשובה ולא חוזרים אלינו ומתחמקים כשבנוסף הובטח יחד עם הסלון שולחן מחשב מתנה שעד היום לא קיבלנו אותו וגם על זה אין להם תשובה (מעניין ותמוהה מאוד)
בקיצור שאלתי היא מה אני יכולה לעשות כי הסתבר שאני לא המקרה הראשון שמתלונן עליהם ואני יצאתי קרחת משני הצדדים
כספי,עלבון וזילזול סוג הנזק :
החלפה מיידית של הסלון + החזר של 400 ש"ח הובלה נוספת שלא היינו אמורים לשלם פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה