פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא מוצדק בדמי ביטול עסקה נושא התלונה:
‏שבת ‏22 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ביום שבת ה-22/03/2008 קניתי באתר וואלה שופס נדנדת גן במסגרת מכרז אישי.
לאחר כיומיים ראיתי בכרטיס אשראי שחייבו אותי פעמיים על אותה עיסקה.
התקשרתי לשירות הלקוחות שלהם וביקשתי הסברים איך התבצעו שתי הזמנות לאותו מוצר באותו יום באותה שעה ובאותה דקה ואף באותו המחיר על שמי.
למרות שלא ביצעתי וזה נראה להם חשוד הם עדיין לא הודו בטעות שלהם ואמרו לי שהם צריכים לבדוק כי המחשב שלהם לא משקר ואשלח להם פקס על ביטול עיסקה אחת.אציין שבמכרז האישי אני יכול לזכות במוצר אחד בודד בלבד.
ברגע זה אמרתי כי איני משקר ובגלל חוסר אמינות מצידם ביקשתי לבטל את העיסקה שביצעתי.
נציגת השירות פתאום שינתה את טון הדיבור שלה ואמרה שאם אבטל הם יחייבו
אותי ב-53 ש"ח על ביטול עיסקה.
ביקשתי לדבר עם האחראית ולאחר מספר שעות התקשרה אליי האחראית ואמרה שהיא לא יכולה לעזור לי ושיחייבו אותי בסכום הנ"ל ומיהרה לנתק.
אציין שבכרטיס אשראי ראיתי את פעולת החיוב של ביטול העיסקה בסך 53 ש"ח
לפני שזיכו אותי על העיסקה המקורית וזה חוצפה מצידם.
אבקש להחזיר לי את כספי בסך 53 ש"ח כי זו טעות שלהם ואם המחשב שלהם לא היה עושה טעות אזי העיסקה המקורית היתה יוצאת לפועל לשביעות שני הצדדים.
אציין שבמשך 4 ימים הייתי בטלפונים ופקסים אחרי נציגי וואלה שופס ונציגי חברת האשראי וזה גרם לי טרחה רבה ועוגמת נפש.
תודה...


כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה