תרמית + אי מענה שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
שבת 15 מרץ 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
לפני כחודש נכנסתי לאתר של חברת וואלה שופס, במטרה להשתתף במיכרז של סט מצעים.
ע"פ הפרסומים באתר הבית של וואלה המיכרז הינו מהצעת מינימום של 0 ש"ח ובקפיצות של 10 ש"ח,
לאחר כניסתי למיכרז בעת הגשת הצעה ראשונה (10 ש"ח) קיבלתי הודעה ולפיה אני הזוכה בסכום של 129 ש"ח (כאמור במקום 10 ש"ח כמפורסם), בדקתי אם ניתן לבטל את ה"זכיה" שלי, אך כמובן שלא ניתן, שלחתי מיד MAIL לחברת וואלה שופס בדרשיה לבטל את הזכיה.
את הזכיה אכן ביטלו לי, אך גבו ממני דמי ביטול.
שלחתי לחברה מספר MAIL-ים בנושא בדרישה שיזכו אותי על דמי הביטול שהם גנבו מימני, אך בחברת וואלה העדיפו להתעלם ולא לענות לי.
בנוסף פניתי טלפונית לחברת וואלה ושוחחתי עם מי שהציגה עצמה כמנהלת שירות הלקוחות, לאחר שסיפרתי לה על התרמית שבוצעה, הובטח לי שחשבוני יזוכה, אך גם את הבטחה זו החליטו כנראה בחברת וואלה לא לקיים וחשבוני לא זוכה.
עד היום ביצעתי הכל דרך חברת וואלה (טיסות לחו"ל, מכרזים, MAIL-ים ואתר הבית), ולא לכזה יחס ציפיתי.
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי חשבוני בסכום שנגנב מימני (6.45 ש"ח) + בעלות זמני ההמתנה למענה שירות לקוחות (15 דקות~~ * 0.39 אגורות לדקה) סה"כ 12.3 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|