פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מחשב וגניבת 100 ג'יגה בייט מתוכו נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שנקר 11בנין גב ים 4הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 1.3.08 רכשנו מחשב אינטל DUAL-CORE E2140
את המחשב קיבלנו בדיוק לאחר 21 ימי עסקים, להפתעתנו כאשר קיבלנו את המחשב לא קיבלנו מקלדת ועכבר כפי שסוכם בהזמנה מראש, לאחר דין ודברים בינינו לבין הספק נימסר לנו שהיתה טעות אנוש והמקלדת תישלח אלינו בדואר רשום,
אך כאן לא הסתיימה מסכת הייסורים שלנו ו"טעויות האנוש" כביכול של חברת אקסטרים,
לאחר שנתנו את המחשב לטכנאי מחשבים על מנת להתקים את תוכנת ההפעלה WINDOWS ו- OFFICE ו- NERO(תוכנת צריבה), בעלות של 900 ש"ח, גילינו לאחר ההתקנה שהדיסק הקשיח במחשב הוא רק 160 ג'יגה בייט ולא כפי ששילמנו - עבור 256 ג'יגה בייט, שוב פנינו לוואלה שכל הזמן אומרים שהם פונים לחברה, על מנת לשאול לאן נעלמו 100 ג'יגה בייט, התשובה המקורית היא "טעות אנוש", ביקשנו מוואלה לשלוח אלינו מחשב חדש שכולל את כל מה שהובטח ועבורו שילמנו במיטב כספנו ועם כל התוכנות שאנחנו שילמנו עבורן מפני שאנו לא מעוניינים להוציא סכום של 900 ש"ח נוספים עבור התקנה מחדש של כל התוכנות ששילמנו עבורן.
החברה דורשת שאנו נגיע עם המחשב לאשדוד למעבדה שלהם עם המחשב שנמצא בידינו כדי להחליף את הדיסק הקשיח, מסרנו להם שאין באפשרותנו להגיע עד לאשדוד, ומשום כך גם שילמנו עבור משלוח ולא באנו לאיסוף עצמי של המוצר,
האפשרות השניה שהם נתנו לנו לאחר שבועיים שאנו מתקשרים שוב ושוב ללא מענה היא שהם ישלחו לנו את הדיסק הקשיח ואנו מתחייבים להחזיר אליהם את הדיסק הישן בתוך 10 ימים אחרת יחייבו את כרטיס האשראי שמסרנו בעת הרכישה, אנו טוענים קודם כל מדוע אנו צריכים להוציא שוב הוצאה כספית ניכרת לטכנאי שיתקין את הדיסק החדש במחשב, ובנוסף גם לשלם לו שוב על כל התקנת התוכנות, ובנוסף אנו גם צריכים לשלם משלוח על דיסק קשיח שצריך להחזיר לחברה וכל זאת מפני שהם ניסו להעלים לנו מהמחשב 100 ג'יגה בייט, בנוסף, גילינו פגם נוסף במחשב- הצורב של המחשב לא צורב.
מסכת ההתעללויות בנו ממשיכה, ולכן אנו מבקשים מחשב חדש שכולל את כל הרכיבים שסוכמו מראש+ התקנת כל התוכנות - תוכנת הפעלה WINDOWS+ OFFICE+ NERO שהותקנו במחשב על חשבוננו.
כספי סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה