פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשב נייד לא תואם את ההזמנה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ רכשתי מחשב נייד מאתר וואלה-שופס.
המליצו לי לרכוש מחשב נייד עם מעבד אינטל מסדרת core-duo.
מצאתי מחשב שבכותרת שלו הופיע הסדרה הנ"ל.
הגשתי הצעה בסך 4000 ש"ח והיא התקבלה.
לאחר שהמחשב הגיע הבחנתי שמדובר בסדרה ישנה יותר של מעבדים - intel pentium dual core.
ההבחנה קרתה כשבועיים לאחר הגעת המחשב מכיוון שאני לא הייתי בבית בזמן הגעתו ואבא שלי חתם עליו כשהוא הגיע.
תחילה פניתי לספק, ח.י מחשבים, שהתכחש להבדל בין המעבדים.
לאחר התעקשות ושיחות רבות הגעתי למנהל שהודה שחלה תקלה בפרסום באתר וואלה-שופס ושאני יכול להחזיר את המוצר תמורת זיכוי מלא.
באותה תקופה הייתי זקוק למחשב לצרכי עבודה ולכן העדפתי פיצוי אחר.
המנהל אמר שהוא יבדוק את הנושא ושיחזרו אליי.
לא חזרו אליי עם הצעת פיצוי או בכלל.
לאחר פניות חוזרות ונישנות לבסוף נאמר לי שלא נגרם כאן עוול ושמדובר באותו מעבד.
יש לציין בנקודה זו שאכן קיבלתי את אותו דגם מעבד שהופיע תחת הפרטים באתר אך הדגם הנ"ל אינו מהסדרה שתחתיה הוא הופיע.
הדבר דומה לאדם המעוניין לקנות רכב מסדרה מסויימת: אותו אדם הולך לסוכנות רכב ורואה רכב ומעליו שלט גדול עליו כתובה הסדרה של הרכב ובקטן את הדגם של הרכב. אותו איש לא מתעניין במיוחד בדגם של הרכב ומה שחשוב לו בעיקר היא הסדרה.
לאחר קבלת הרכב כשיגלה האיש שהוא אכן קיבל את האוטו מהדגם שהיה כתוב אבל שהדגם לא תואם את הסדרה שחיפש יטענו בסוכנות הרכב שהוא קיבל את הדגם שביקש וחלה טעות ברישום מעל לרכב.
לאחר סירובם של ח.י לפצות אותי פניתי לוואלה-שופס בתקווה שהם יזהו את העוול שנגרם לי.
לאחר פניות רבות לוואלה שופס אחרי שבכל פעם נאמר לי שיחזרו אליי מהספק עם הצעת פיצוי בימים הקרובים, נאמר לי בסופו של דבר שלא מגיע לי שום פיצוי מכיוון שקיבלתי מוצר איכותי אפילו יותר ממה שהזמנתי וההחלפה בוצעה ביוזמתה של חברת אינטל.
ראשית, מדובר בשקר מוחלט שכן המוצר אינו איכותי יותר, הסדרה שקיבלתי היא בפירוש ישנה יותר, וזאת מבירור ישירות מול חברת אינטל.
שנית, באיזו זכות מבוצעת החלפה כזו? אני מעוניין במוצר שקניתי ולא במוצר "איכותי יותר".
למרות התעקשותי, תשובת וואלה שופס עמדה בעינה - איני זכאי לפיצוי.
חשוב לי לציין שהזמן והכסף שבזבזתי במרדפים אחרי ח.י מחשבים ואחרי וואלה שופס היו יקרים ומשמעותיים ונפגעתי מיחס לא מכובד.
שילמתי מחיר יקר תמורת מוצר שלא הייתי משלם עליו את אותו מחיר לו ידעתי מראש את מה שאני עתיד לקבל.
במקרה הטוב, מדובר בטעות בתום לב של וואלה שופס או של ח.י מחשבים שאף אחת מהחברות לא מוכנה לשאת באחריות עליה.
במקרה הרע, מדובר בהטעייה מכוונת על מנת לגרום לצרכן התמים לחשוב שהוא מקבל מוצר איכותי יותר כאשר בפועל הוא משלם מחיר יקר על מוצר שהוא בפירוש פחות טוב.
ההבדל בין הסדרות intel core duo ו-intel pentium dual core הוא כ-400-500 שקלים.
בסופו של יום, אני לא בטוח מי מהחברות (וואלה-שופס או ח.י מחשבים) אשמה בפגיעה בי אך מה שבטוח הוא שאני הוא לא זה שצריך לשלם על ה"טעות".
כספי סוג הנזק :
החזרת המוצר תמורת זיכוי מלא או פיצוי כספי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה