פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח ושירות לקוחות רע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ב-23 ליוני נרכש תנור בנוי של חברת לי-ונט. התנור הגיע אל חמותי (שהתנור הוזמן על ידי עבורה) ב-25 ליוני וביום שישי ה-27 ליוני הורכב התנור על ידי גיסי.
לאחר ההרכבה ופתיחת התנור התגלה כי אין תעודת אחריות על המוצר כמובטח.
התנור עבר הפעלה ראשונית כמפורט בחוברת ההפעלה אולם נתגלו מספר בעיות:
1. התנור החל פולט חום בצורה קיצונית כזו שהוא הפך ל"גוף חימום" במטבח כאשר אויר חם מאוד יוצא ממנו אל סביבתו.
2. דלת התנור למרות שהייתה אמורה להיות "קרה" בשל זכוכית כפולה התחממה עד כדי כך שניתן היה "לטגן עליה חביתה".
3. התאורה הפנימית בתנור לא עבדה.
4. אין בתנור הספציפי הזה פעולת "טורבו מלא" בניגוד גמור למובטח בפרסום באתר.
בגין כל אלו נוצר קשר ביום א' (29.6) עם חברת "קנט-לי" בע"מ שהיא יבואן (ולהלן "הספק") של המוצר על מנת לברר את הנושא ובנוסף גם נעשה בירור מול וואלה!שופס (להלן ה"אתר") שדרכו נרכש המוצר.
לטענת האתר, עניין התחממות הדלת וסביבת התנור הם תוצאה של ההפעלה הראשונית ועם הפעלות נוספות בהמשך הבעיה נפתרת, דבר שהוא משולל כל היגיון טכני בריא ומשולל המציאות משום שגם בהפעלה השנייה והשלישית (לצורך בדיקת העניין) התנור פלט חום רב.
לגביי תעודת האחריות היא לא נמצאת בצמוד למוצר כי הוא מגיע מאיטליה (אז מה? מה זה קשור?).
לגביי הנורה - אנו צריכים להזמין טכנאי מהספק.
ולגביי הטורבו לטענת האתר ישנה פעולה כזו בתנור אולם פעולה זו שהאתר מדבר עליה אינה טורבו מלא וטורבו מלא נמצא רק בתנור אחר מאותה סידרה (כפי שמתואר בחוברת ההפעלה אשר מתייחסת למספר תנורים בני אותה סדרה).
לטענת הספק גם כן- צפויה התחממות רק בהפעלה הראשונית (שוב, דבר זה הופרך על ידי הפעלות נוספות וגם אין שום הגיון שהתנור אינו מבודד מחום ואחרי הפעלה ראשונה התנור נעשה מבודד מחום). ולגביי בעיה בתאורה נשלח טכנאי אשר הגיע למחרת (יום שני ה-30 ליוני) וקבע כי:
א. התנור פועל כשורה וכי הוא אמור להתחמם וכי גם הדלת אמורה להיות לוהטת בשל אופיו של התנור, שהוא מפזר את חומו בסביבתו ולא אל תוך הגומחה בארון (דבר שהוסתר על ידי האתר והספק ואם דבר זה היה נודע מראש לא הייתה מתבצעת עיסקה וזאת משום שהחום הנפלט מהתנור לא מאפשר שהייה בסביבתו).
ב. התאורה הפנימית לא תקינה ובגין תיקונה נידרש לשלם 100 ש"ח - כאשר זה מקומם מכמה אספקטים: מדוע עליי לשלם עבור תיקון מוצר שהגיע פגום? מדוע אין אחריות על הרכיבים? מדוע המחיר כל כך גבוה ביחס לעלות נורה שהוא מספר שקלים בודדים?
טענותיי הן: רכשתי בכסף מלא מוצר אשר אינו עונה על דרישותיי ואופי פעולתו לא עולה בקנה אחד עם מה שהובטח במודעת המכירה באתר.
בשל כך בוזבזו זמן,אנרגיה, עצבים ושיחות רבות בטלפון על מנת להבין מי אחראי למה (כאשר האתר "גילגל" את האחריות לספק ולהיפך) כל העניין הפך לא נעים וגרם טרחה רבה והפסד שעות עבודה (יום הגעת המוצר ויום הגעת הטכנאי).
התחושה שנוצרה היא שאין הספק ו/או האתר מעוניינים לסיים את העניין במהרה ולהביא לכך שאני ,כלקוח, אצא מרוצה ולכן אני דורש את כספי בחזרה כמובטח בתקנון האתר (ובחוק להגנת הצרכן) עבור "החזרת מוצר בשל פגם". בגינו נאסף המוצר על ידי החנות (האתר) במקום קבלתו (ביתה של חמותי) ותוך 14 יום מוחזרת תמורת המוצר במלואה (ללא דמי ביטול).
כספי סוג הנזק :
כמובטח באתר אני מבקש איסוף המוצר מבית חמותי, החזרת כל הכסף ששולם/ישולם תמורת המוצר ופיצוי או התנצלות בגין עוגמת הנפש שנגרמה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה