פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית בפרסום ובמכירה נושא התלונה:
אילוז דודו שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתר וואלה שופס מדוור למייל מוצר הכולל מספר רכיבים בעלות מסוימת
לאחר זכייה במוצר, מתקשרים אלי מקרט בכדי לתאם הגעת המוצר, ואז מוסיפה הנציגה האם תרצה להוסיף בעלות מצחיקה את הרכיבים הבאים - רכיבים אלו מופיעים בפרסום כרכיב אחד-
לאחר שיחה עם נציגי וואלה שאישרו לי את המבצע, חזרה אלי נציגה אחרת מוואלה שלטענתה תיקנה את הטעות והסבירה לי שלא הבנתי את הפרסום
בשורה סופית לא הייתה לי ברירה לבטל ולשלם דמי ביטול ואו לקחת את המוצר להוסיף כסף ולאחר לדרוש אותו, וזה מה שעשיתי.
היי שמח לקבל בחזרה את עודף הכסף ששילמתי לוואלה ואו קרט
יש לי מסמכים על הפרסום וכמובן על סך החיוב.
ביזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
איילת קפלן צוות שירות שם ותפקיד:
הלקוח רכש מהאתר מצלמה של קנון. במעמד המכירה פורסם כי הלקוח יכול לקבל ערכה במחיר מיוחד הכוללת מספר אביזרים. הלקוח יכול היה לסמן אפשרות זו כשדרוג אשר הוצע במעמד המכירה. לאחר מספר ימים פנה אל האתר וטען כי הובטחהלו ערכה זו ללא עלות. נציגה מטעמנו הסבירה כי ניתן היה להוסיף את הערכה במעמד המכירה אולם לא סימן אפשרות זו, והוא מוזמן לעשות זאת. הלקוח בחר להוסיף את הערכה וקיבל אתה במחיר מוזל מהמחיר שהוצע לו במכירה עצמה. תגובה:
הלקוח קיבל את השדרוג שהוצע לו במעמד במכירה בהנחה משמעותית זו נשלחה אליו עם המוצר בזמן האסםקה אשר הובטח במכירה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה