פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור באספקת המוצר ואי קבלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי בסיס מיטה+מזרן בתאריך 31.8. אספקת המוצר, ע"פ ההתחייבות, היא 14 ימי עבודה. ביום האספקה, כאשר ראיתי שהספק לא יצר קשר איתי, כפי שהובטח, פניתי לנציגי וואלה שופס במטרה לברר את סטטוס ההזמנה. הפנייה נעשתה ב-8 בבוקר. התשובה שקיבלתי-"נבדוק ונחזור אליך". מיותר לציין שטלפון לא קיבלתי, למרות מספר לא מבוטל של שיחות נוספות במהלך היום. כשראיתי שתשובה מהם לא תתקבל, יצרתי קשר עם הספק שבישר לי כי אין לו שום כוונה לספק את המוצר בזמן המובטח, רק בשבוע הבא. התקשרתי פעם נוספת לוואלה שופס, דרשתי לדבר עם האחראית שביררה מול הספק ו"ללא צל של ספק" תגיע המיטה בשני הקרוב מלווה בפיצוי(יש להדגיש שתשובה זו דרשתי לקבל, תוך הרבה מאוד התעקשות, שיחות ארוכות על חשבוני וסבלנות פקועה). ביום ראשון יצרתי קשר לוודא שביום למחורת אכן תגיע המיטה-"בוודאי, איזו שאלה". החלטתי לפנות למרות התשובה המשכנעת לספק, שבישר לי-"מחר בטוח לא, אולי ביום שלישי". לא הייתה לי כוונה נוספת להמתין ולכן דרשתי את ביטול העיסקה באופן מיידי.
מאוד מקווה שאכן אקבל כל אגורה בחזרה. וחשוב לי רק לציין, שאם לקוחות לא יבטלו עיסקאות על התנהלויות לקויות מצד חברות, לא תהיה להן שום כוונה לייעל את השירות.
כספי-שיחות ארוכות על חשבוני, סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה