פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת מוצר שאינו תואם את המפרט המקורי שהוזמן נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מחשב נייד מהאתר של וואלה שופס (הספק של המחשב הינה חברת אקסטרים פי סי).
להלן השתלשלות האירועים:
המחשב הגיע ביום שישי (24/10) בצהריים ונמסר על ידי השליח לבן משפחה אחר וזאת מבלי לקבל אישור ממני ומבלי לנסות להשיג אותי (דבר ששווה ערך למתן המשלוח לבן אדם זר, כיוון שלא חתמתי על המשלוח ולא אישרתי לאף אחד אחר לקבל אותו).
לאחר שהגעתי הביתה והסתכלתי על תעודת המשלוח גיליתי לתדהמתי שהמחשב אינו תואם את המפרט ב - 2 פרטים לפחות (א. הזיכרון הינו 1GB במקום 2GB ונפח הדיסק הקשיח הינו 160GB במקום 250GB).
ייתכן ורכיבים נוספים אינם תואמים אך איני יכול לבדוק זאת מכיוון שלא קיבלתי מפרט יחד עם המחשב.

ביום ראשון (26/10) בבוקר יצרתי קשר עם וואלה שופס ותיארתי להם את הבעיה, הנציגה הייתה מאוד נחמדה ואמרה לי שיצרו איתי קשר יום למחרת.
אף אחד לא יצר איתי קשר ולכן ביום שני (27/10) התקשרתי פעם נוספת, שוב סיפרתי את הסיפור, הייתי תקיף יותר והתעקשתי לקבל תשובה לגבי אופן הטיפול כבר באותו היום.
שוב הנציגה הנחמדה הבטיחה לי שהספק יחזור אלי ואם לא הספק אז היא תחזור אלי באופן אישי ותעדכן אותי מה קורה.
הפתעה!! אף אחד לא חזר אלי (כלומר כבר עברו 2 ימי עסקים ואף אחד עדיין לא קיבל אחריות על הטעות ואף אחד עדיין לא עדכן אותי לגבי המשך הטיפול).

התקשרתי פעם נוספת ביום שלישי (28/10) בבוקר ודרשתי לדבר עם אחראי, נאמר לי שאחראי יחזור אלי במהלך היום, לצערי כבר לא האמנתי שמישהו יחזור אלי ולכן התעקשתי לדעת מתי בדיוק יחזרו אלי, רק לאחר ויכוח קצר, הסכימה הנציגה להתחייב שיחזרו אלי תוך שעה.
למרבה ההפתעה כעבור 10 דקות קיבלתי שיחת טלפון מבחורה שהציגה את עצמה כאחראית משמרת במוקד של וואלה שופס, והיא העלתה בשיחת ועידה בחורה נוספת שהציגה עצמה כמנהלת בחברת אקסטרים פי סי.
לאחר שיחה קצרה הוסבר לי שיחליפו לי את המחשב. במהלך השיחה ביקשתי לקבל גם פיצוי שלדעתי מגיע לי עקב השתלשלות האירועים המפורטים.
הבחורה מאקסטרים פי סי אמרה לי שהיא מקבלת את האחריות וכי אכן קרתה טעות, וכעת היא רק צריכה לקבל אישור פורמאלי מהמנכ"ל על מנת לשלוח אלי את המשלוח ולתת לי פיצוי, ואת האישור היא תקבל עד השעה 13:00 באותו יום (השיחה התקיימה בערך בשעה 09:30).
כמו כן, מסרה לי את מספר הטלפון הישיר שלה והבטיחה לי שתהיה איתי בקשר עד לשעה 13:00.
בשעה 14:30 נמאס לי לחכות לטלפון שלא הגיע ולכן התקשרתי למספר שניתן לי בחברת אקסטרים פי סי, אך במספר זה לא הייתה תשובה ולכן התקשרתי למוקד השרות של החברה (אקסטרים), במוקד ביקשתי להעביר הודעה לאותה המנהלת שחיפשתי אותה. הובטח לי שתועבר אליה הודעה כזאת.
שוב אף אחד לא התקשר, ולכן ניסיתי להתקשר בעצמי שוב לאותו המספר ושוב לא היה מענה, שוב התקשרתי למוקד שרות הלקוחות של אקסטרים, אלא שהפעם לא היה מענה גם שם החל מהשעה 15:50 ועד 16:00 (השעה שבה נסגר המוקד).
התקשרתי שוב למוקד שרות הלקוחות של וואלה שופס, וביקשתי לבטל את העסקה,
(אף אחד לא ניסה לשכנע אותי לא לעשות כך), ובסיום השיחה הנציגה אמרה לי שאזוכה רק לאחר שהמוצר שנמצא אצלי יוחזר לספק.
שאלתי מתי יגיעו לקחת אותו ממני, והתשובה הייתה "בזמן הקרוב".
הסברתי לנציגה שבחברה שלהם בזמן הקרוב זה זמן אינו מוגדר וכי איני מתכוון לשאת באחריות על מוצר שלא הזמנתי, וכי אני מעוניין לקבל אישור על הביטול והודעת זיכוי.
כמובן שהנציגה לא השתכנעה ואמרה לי שככה זה עובד ועד שלא יאספו את המוצר העסקה לא תבוטל, וכספי לא יוחזר.
שוב ביקשתי לדבר עם אחראי ושוב אמרו לי שזה יקרה בקרוב (אולי מחר), לאחר התעקשות ארוכה ואיום כי לא אנתק את השיחה הובטח לי שיחזרו אלי עוד היום אלא שהדבר לא קרה.
היום אתחיל את ה"מאבק" מחדש.
כספי/ סוג הנזק :
החלפת מוצר במיידי + מתן פיצוי הולם או ביטול העסקה והחזרת הכסף במיידי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה