פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול עסקה מבלי ידיעתי נושא התלונה:
גרטי מיכל ושי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏23 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום רב,

לפני כשבוע השתתפתי במכרירה אישית באתר וואלה, המכירה הייתה של טלוויזיית LG עם אחריות של ח.י. מחשבים, במכירה אישית אתה יכול לתת מספר הצעות עד שהצעתך מאושרת ובמחיר שאושר אתה מקבל את המוצר, בעלי נתן כמה הצעות במקביל, כאשר הוא נתן הצעה על סך 5200 ש"ח היא נדחתה ואז כאשר נתן על סך 5300 ש"ח הצעתו נדחתה, בעלי נתן את ההצעות מהעבודה שלו ובאותו זמן אני הייתי בעבודה שלי, פתאום קיבלתי שיחת טלפון, במקביל דיברתי עם בעלי ושקלנו אם לתת עוד הצעה, הטלפון שקיבלתי היה מנציג שירות של ואלא שופס והוא אמר שהוא יכול לאשר לי את ההצעה שנתתי, בעלי בינתיים נתן עןד הצעה על סך 5400 ש"ח, כששאלתי את נציג השירות על איזו הצעה הוא יכול לאשר הוא כמובן ראה שכבר נתנו סכום יותר גבוהה ואמר שהוא מאשר אותו וניתקנו את השיחה, כשדיברתי עם בעלי התברר שקיבלתי את השיחה מנציג השירות כשההצעה הייתה על 5300 לפני שבעלי נתן את ההצעה של 5400, פניתי לוואלה ביום שני בטענה שהם צריכים לתת לי במחיר של 5300 ש"ח הם טענו שיחזור אליי הנציג שטיפל בי (שאם אינני טועה שמו אלון) הוא כמובן לא חזר, דיברתי איתם ביום רביעי שוב ואמרו לי שהוא כבר יצא מהמקום ויחזור אליי למחרת, אתמול (יום חמישי) קיבלתי שיחה מ ח.י.מחשבים מכיוון שפנו אליהם מוואלה בבקשה לביטול עסקה שאני ביקשתי לבטל, כמובן שזה לא היה ולא נברא, באף רגע בשיחתי עם המוקד לא ביקשתי לבטל את העסקה אלא ביקשתי לקבל את העסקה במחיר שאותו נתתי ברגע שהנציג דיבר איתי (על סך 5300 ש"ח) , בשום רגע לא דובר על ביטול ואפילו לא חזרו אליי מוואלה בשלושת הימים שהיו אמורים לחזור, אלא ישר פנו לח.י. שיבטלו את העסקה כי ביקשתי לבטל. ממש מאכזבת צות הטיפול של וואלא שופס במצב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מעוניינת לקבל את הטלוויזיה במחיר של 5300 ש"ח כולל משלוח ב 10 תשלומים פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה