פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר בזמן, והתעלמות מפניותינו נושא התלונה:
דנציג לאון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אנו ביצענו הזמנה של שולחן סלון דרך אתר של וואלה שופס בתאריך 19/10/08מס' הזמנה 1509808. באתר ובמייל שקיבלנו באט ההזמנה היה רשום שהמוצר ישלך אלינו תוך 14 ימי עסקים. בערך שבוע לאחר ביצוע הזמנה קיבלנו טלפון מהספק האומר שמכוון שאין את השולחן במלאי המשלוח יהיה תוך 35 יום במקום 14. עשינו את העסקה עם וואלה שופס בגלל זה ישר התקשרנו אליהם. שם לא ידעו מזה כלום ולאחר הבירורים נאמר לנו שאכן כן, המשלוח תוך 35 יום, ואם אנחנו לא מסכימים לחכות הם מוכנים להיות נחמדים ואולי יוותרו לנו על כנס ביטול. על פיצוי בגלל ההמתנה אף אחד לא דיבר וגם לא רצה לשמוע. את ההזמנה לא ביטלנו, והיום אנו מצטערים על כך. אולי אם היינו מזמינים במקום אחר היינו מקבלים שירות יותר טוב וכבר מזמן היינו נהנים מהשולחן.
תאריך היום 5/1/09. את השולחן עדיין לא קיבלנו למרות ש- 35 ימים עברו מזמן, את הכסף כמובן שכבר הורידו.
ובנוסף נציגי וואלה שופס בסי החוצפה שלהם שולחים לנו משוב השואל אם אנחנו מרוצים מהמוצר שהזמנו. קודם כל תביאו את המוצר ורק אחרי זה תשאלו.
בטוח שלא נבצע הזמנה נוספת בוואלה שופס, חברה לא אמינה, אבל לפחות שיספקו את המוצר שכבר הוזמן וכסף כבר נלקח.
חברה כזו הייתה יכולה לקחת את הלקוחות קצת יותר ברצינות ולפי מה שאנחנו קוראים באינטרנט אנחנו לא יחידים. חבל רק שלא עשינו סקר לפני ההזמנה
עוגמת נפש סוג הנזק :
לספק את המוצר + פיצוי פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה