פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת אחזר כספי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

ביום 21/12/08, ביצעתי הזמנה עבור מצלמה קנון 450D על סך 3400 ש"ח מספר ההצעה 1555857,
ב22/12/08 קיבלתי במייל שבהצעה שלי יש בעיה בכרטיס האשראי ולכן אני צריך ליצור איתם קשר לטיפול בהצעה.
אך למרות האמור במייל חוייבתי בכרטיס האשראי
ההחלטתי לבטל את העסקה מכיוון שמצאתי את המוצר במחיר טוב יותר כבר באותו היום.
ב23/12/08 חוייבתי בכרטיס האשראי על הקניה באתר.
הגשתי בקשה לביטול העסקה במייל כפי שהם דורשים התקשתי לשרות הלקוחות ונאמר לי שההצעה של עברה לטיפול ותוך יומיים כבר תבוטל העסקה.
ב25/12 התקשרתי שוב נציג אחר אמר לי שלא העבירו את העסקה לביטול והם שלחו שוב בקשה לביטול העסקה. אני מחכה עוד כיומיים ושוב חוזר חלילה וכל נציג טוען לזמן אחר לקבלת ההחזר הכספי.
עד שבתאריך 1/1/09 נציג אחר אומר לי שצריך לחכות 14 יום לקבלת אחזר כספי, דבר שכבר הכעיס אותי בכל שכל אחד טוען ליום אחר ושהם לא עומדים בהתחייבויות שלהם.
בזמן מסויים הם טענו שלא הצליחו לזכות אותי בזיכוי אוטומטי ולכן הם זיכו באופין ידני, זאת הם אמרו ב- 8/1/09, כבר באותו היום הם כבר גבו ממני עוד 100 ש"ח, על דמי ביטול בזמן שעוד לא קיבלתי את הסכום בחזרה.
למרות שהם טוענים שזוכיתי את הכסף בחשבון עוד לא ראיתי.
כרגיל כל נציג שלהם טוען למשהו אחר.
נציג בשם גיל דיבר איתי כמה פעמים ובכל פעם בתשובה שונה.
גם אחרי שנתן לי פרטי אסמכתא שזיכו אותי בחברת האשראי, בבדיקה שלי מול חברת האשראי לא הגיע שום הודעת ביטול/זיכוי לעסקה
במענה הקולי הם טוענים שהם ערבים לכסף שמחויב מהם דבר שמוציא אותם שקרנים בנושא הזה ואי אפשר
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
זיכוי כל סכום כסף שנגבה ממני כולל דמי הביטוח פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה