מכשיר לא תקין וגם לא לאחר תיקון |
נושא התלונה: |
מליקובסקי דייגו |
שם/כינוי: |
יום שני 16 פברואר 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מחשב נייד של טושיבה דרך וואלה שופס. ישתמשתי בו פחות משבוע. והתחיל לעשות לי בעיות, (מסך כחול) זוהי תקלה של דיסק קשיח או כרטיס רם.
שלחתי את המחשב לתיקון דרך האחריות חזר עלי אחרי מספר ימים ובאותו יום שקיבלתי אותו התחיל לעשות עוד פעם את אותם בעיות.
אני משתמש במחשב לטובת הלימודים ולטובת העסק שלי. ואני מוצא את עצמי לא מצליח לקדם את העסק ולא את הלימודים שלי במנהל עסקים.
|
בזבוז זמן - אי עמידת בזמן מול ספקים - אי סמיכות על וואלהאחרי קניות רבות< |
סוג הנזק : |
החזר מלא של הכסף המושקע על הפרית + הוצעות נלווות (דלק + זמן ) |
פתרון נדרש : |