פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על סך 100 שקלים בגין ביטול עיסקה מול חנות שלא יכלה לבצע את העיסקהde נושא התלונה:
לוי לימור שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏24 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
באתר פורסמה מערכת מחשב בעלת מפרט טכני מסויים בעל אפשרויות שדרוג מסויימות אך בפועל כאשר דיברנו עם הספק, מסתבר שהחנות אינה מסוגלת לספק את המפרט המבוקש אלא רק את הרכיבים אשר נמצאים במלאי. ביטלנו את ההזמנה כמובן אך נסתבר לנו שחוייבנו על סך 100 שקלים בגין ביטול העיסקה.

שרות הלקוחות של וואלה שופס אינו זמין (בשעה ארבע ועשרה נאמר לנו במענה קולי שבשעה הקרובה לא נוכל לקבל שרות ולנסות בעוד שעה (השרות פתוח עד לשעה חמש) ובמייל לא זכינו לתשובה כלשהי.

לאחר שבועיים של חוסר זמינות פושע של שרות הלקוחות (הן בטלפון והן במייל) כתבתי מכתב נוסף (זועם) לשרות הלקוחות וזכיתי לתשובה לא רלוונטית לגבי מדיניות החיוב במקרי ביטולים, תשובה אשר ניכר בה כי נציג הדבר אותו הם מכנים שרות לקוחות לא טרח אף לקרוא את המכתב מעבר לכותרת (במכתב פרטתי דבר ראשון את המקרה ואת העובדה שהחנות לא יכלה לעמוד בעיסקה שפרסמה).

את המקרה ניתן להשוות למודעה בסגנון - פרארי או חיפושית במחיר 500 שקלים - וכאשר אתקשר לתאם פרטים יגידו לי שאקבל רק חיפושית כי זה מה שיש במלאי.

בכוונתי לא לוותר ולא לשתוק ובוודאי שלא לשלם 100 שקלים לגנבים אשר מאפשרים מודעות על סף ההונאה בפירסום ולאחר מכן לא מסוגלים אף לטפל או לטרוח לקרוא את תגובת הצרכן.

אנחנו לקוחות ותיקים (לשעבר) של וואלה שופס וכבר היו לנו בעיות מול חנויות אשר עבדו מולם אך במקרה זה מדובר בהנהלת וואלה שופס עצמם ובכוונתי להלחם עד הסוף בחוסר היעילות המעליב והפושע של מערכת זו.

אני מצפה לזיכוי מלא וידוע לי שבכל מדינה אחרת בעולם הייתי זכאית גם לפיצוי הולם על העצבים והזמן המיותר אשר השקעתי במקרה מטופש זה אך אראה פיצוי חלקי בעובדה שאפרסם את המקרה לפרטיו בתקוה שיכאיב כספית לחברה וילמד אותה לנהוג בהגינות בצרכנים אשר משלמים ממיטב כספם וזמנם על שרות אותו הם אינם מקבלים.
עומת נפש וביזבוז משווע של זמן ועצבים סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי ופרסום המקרה לפרטיו על מנת שלא יישנה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה