פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות לקוחות לקוי ביותר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני הזמנתי מצלמה בוולה שופס והודעתי שאני יקח את המוצר ידנית.
התקשרתי לספק (קרט) ושם נאמר לי שהאחראית מדברת בטלפון במשך שבוע וחצי אני מתקשר כדי להשיגה.
עשרות טלפונים ותמיד היה תפוס ביקשתי לבטל את ההזמנה אבל לא יכולתי מכיוון שהספקית תמיד מדברת בטלפון, מיותר להזכיר שאשארתי הודעות לספקית והם לא חזרו אלי התקשרתי לוואלה שופס ושם נאמר לי שיבטלו את ההזמנה אבל לא קיבלתי מייל המודיע על ביטול אני חושב שזו חוצפה לשלם לחברה מסוימת במקרה זה זו הספקית קרט ולוואלה שופס ולא לקבל שירות לא לחזור אלי לאחר עשרות טלפונים ועשרות הודעות אם אדם ישאל אותי האם לקנות אצלהם אני בפרוש יציע לו לא לקנות מהם מכיוון שאני "אכלתי אותה" איתם

מקווה שאולי לתלונה זו קרט ווואלה שופס יענו סוף סוף

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה