|
|
|
|
|
|
מוצר לא מגיע בזמן |
נושא התלונה: |
יום שני 27 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
אינטרנט |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
הזמנתי כספת דיגיטלית ( מספר הזמנה 1631289 ) הובטחה הספקה תוך 10 ימים ( הוזמן בתאריך 1/4/09 ) היום בתאריך 27/4/09 עדיין לא הגיע המוצר . כרטיס האשראי כבר חוייב וכאשר אני מתקשר לבטל כי נמעס לי לחכות אז נציגה מאוד לא נעימה בשם נעמה לונדר מודיעה לי שאם אני לא יכול להמתין יותר ואני מבטל אז אני משלם דמי ביטול. כאשר אתה מתקשר אליהם הם מבטיחים הספקה ביעד מסויים ואם לא החזר כספי מלא אבל כאשר אתה רוצה לבטל מסיבה מוצדקת קופצת החיה והצד הלא יפה של החברה נחשף.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי הולם מאחר ובטח עד שהתלונה תטופל המוצר כבר בטח יהיה בבית . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|