פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏01 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
'[email protected]' כתובת:
תיאור הבעיה:
בראשון לאפריל רכשתי באינטרנט (וואלה! שופס) טלויזיה, מספר העיסקה: 1631255. לאחר כמה דקות בלבד שמתי לב שזה לא המוצר שרציתי. התקשרתי מיד - אין מענה, שלחתי מייל כפי נדרש על פי התקנון שלהם ושלחתי גם פקס עם בקשה לביטול העסקה. לאחר כשעה ויותר התקשר אלי נציג שאמר ש"אין בעיה, נבטל את העסקה תמורת תשלום של 100 ש"ח". אמרתי שאני מסכים ובזה חשבתי שנגמר העסק אך לא... מאז עד היום אני נהל מאבק איתם שיבטלו את העסק. אני מדגיש להם שהחיוב, שעדיין לא בוטל, ירד מחשבוני בשני למאי. שום מכתב, שום פקס, שום טלפון לא עוזר. נציגה 1 בלבד (בועז) כתב לי שהעסק בוטל, נציגה 1 בלבד (נטלי) דיברה איתי ב26/4 בטלפון. כולם מבטיחים לבטל אך בפועל לא קורה כלום. כנראה שלא יהיה ברירה אלה לפנות לבית משפט
עלבון סוג הנזק :
ביטול העסק פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה