פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קבלת שעון אחר מהמוזמן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏22 ‏אפריל ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-8.4.09 השתמשתי באתר החברה. קניתי שעון צלילה לגבר CASIO,
דגם: MDV-103D (מספר הזמנה:1635620):
http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=1GYMDV103D#bidders_list
השעון שהגיע בדוארב-21.4.09 היה שעון אחר לגמרי:
שעון CASIO, דגם: MDV-300:
http://www.marom-time.co.il/product.asp?itemID=251
התקשרתי לטלפון הספק (מרום שעונים) שצוין על הקבלה.
המוכר מסר שאין לו את השעון שביקשתי במלאי. הוא כלל לא טרח להתנצל,
וניסה לשכנע אותי שהשעון שקיבלתי טוב מהמוזמן. הגעתי אליו להחזיר את השעון, ולא מצאתי אצלי שעון אחר לשביעות רצוני.
התשלום על השעון אמנם הוחזר לי, אך בזבזתי זמן רב על ההזמנה, ההגעה לדואר ולספק, וכן כסף על דלק וחניה.
שלחתי מכתב תלונה לאתר וואלה-שופס ב-22.4.09, אך עדיין לא קיבלתי תשובה.
השרות הקיבלתי גרוע מהסיבות הבאות:
1. השעון שהוצג באתר לא נמצא במלאי.
2. קיבלתי שעון אחר לגמרי מזה שהזמנתי. לא טרחו לשאול אותי אם אני מסכים לכך.
3. לא התנצלו בפני ואף לא טרחו לענות לתלונתי.
4. השעון שהזמנתי ושאינו במלאי עדיין מופיע באתר כמעט חודש אחרי הזמנתי
ו-10 ימים אחרי שליחת תלונתי. לדעתי העובדה הנ"ל מראה על הטעיה שיטתי של האתר והספק.

תודה

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה