פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מוצר פגום ואי עמידת וואללה שופס בהתחייבותה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏13 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.5.09 סופקה לי טלויזיה בה זכיתי במכרז באתר וואללה שופס.
כבר בימים הראשונים התברר לי כי אינה עונה על הציפיות מבחינת איכותה בנוסף לקווים משונים המופיעם ונעלמים לרוחב המסך.
ב 13.5 פניתי לשרות לקוחות של וואללה שופס במייל ובפקס ולא נעניתי .
ב 17.5 פניתי שוב במייל ובפקס ולא נעניתי
בפניותי ביקשתי לבטל את העיסקה כמוצהר באמנת השרות המאפשרת לי לחזור מהעסקה תוך 14 יום. איני מעוניין לתקן את הטלויזיה .
למעשה , עד עצם כתיבת תלונה זו (21.5) לא נעניתי , למרות שבידי אישורי וואללה שופס בדבר קבלת המיילים שלי .
אני מבקש באמצעותכם לפנות אליהם ולפעול לביטול העיסקה ולהסביר לי (כלקוח ותיק של וואללה שופס) את פשר המחדל.
בתודה
צבי ארז
בזבוז זמן ומאמצים סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה