|
|
|
|
|
|
רכישת מוצר פגום ואי עמידת וואללה שופס בהתחייבותה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 מאי 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.5.09 סופקה לי טלויזיה בה זכיתי במכרז באתר וואללה שופס.
כבר בימים הראשונים התברר לי כי אינה עונה על הציפיות מבחינת איכותה בנוסף לקווים משונים המופיעם ונעלמים לרוחב המסך.
ב 13.5 פניתי לשרות לקוחות של וואללה שופס במייל ובפקס ולא נעניתי .
ב 17.5 פניתי שוב במייל ובפקס ולא נעניתי
בפניותי ביקשתי לבטל את העיסקה כמוצהר באמנת השרות המאפשרת לי לחזור מהעסקה תוך 14 יום. איני מעוניין לתקן את הטלויזיה .
למעשה , עד עצם כתיבת תלונה זו (21.5) לא נעניתי , למרות שבידי אישורי וואללה שופס בדבר קבלת המיילים שלי .
אני מבקש באמצעותכם לפנות אליהם ולפעול לביטול העיסקה ולהסביר לי (כלקוח ותיק של וואללה שופס) את פשר המחדל.
בתודה
צבי ארז
|
בזבוז זמן ומאמצים |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|