פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת אלבום תמונות שהוזמן דרך אתר וואלה שופס נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 24/9/09 ביצעתי הזמנה דרך אתר האינטרנט של וואלה שופס. הזמנתי שני אלבומים פנוראמים גדולים, במחיר של 149 ₪ כל אחד, לא כולל משלוח. דרך מקום עבודתו של בעלי, במשרד ראש הממשלה, קיבלתי קופון הנחה על סך 40% בהזמנת אלבום.
לאחר ביצוע ההזמנה יצרתי קשר עם מוקד שירות הלקוחות של וואלה שופס על מנת לוודא שההזמנה התקבלה ושהכל תקין. נאמר לי שהכל בסדר ושאקבל את האלבומים תוך 14 ימי עסקים, כלומר על התאריך 21/10/09. מאחר והאלבומים הם אלבומי חתונה עליהם שקדתי משך שעות רבות, התקשרתי פעם נוספת כשבועיים לאחר ביצוע ההזמנה על מנת לוודא שאכן בתאריך זה האלבומים יגיע אליי. התשלום כבר בוצע והזמנתי אל בייתי את בני משפחתי על מנת שאוכל לחלק להם את האלבומים. כמה ימים לפני המועד המתוכנן , התרעתי בפני וואלה שופס שבאתר אינני יכולה לראות את האלבום שעשיתי, וכי נראה שישנה בעיה עם הקובץ. הבחורה שענתה לי הרגיעה אותי וטענה כי הכל תקין וכי האלבומים יהיו אצלי לכל המאוחר עד ה- 21/10/09.
באותו היום, בשעה 16:00 ראיתי שהאלבומים לא מגיעים (הזמנתי עם שליח עד הבית) ובשיחה עם מנהלת שירות הלקוחות, הגב' יעל זוהר, נאמר לי שחל עיקוב והנושא בבדיקה, ומאוחר יותר חזרה אליי נציגה נוספת, ליטל, ובישרה שהאלבומים יגיעו לכל המאוחר ב-25/10/09 וכי יזכו אותי על חצי מהסכום עקב עוגמת הנפש שנגרמה כשהמשפחה הגיעה אליי ואלבומי החתונה עדיין לא.
ביום ראשון האלבומים לא הגיעו, וגם לא קיבלתי שום פנייה מוואלה שופס, לכן יצרתי עימם קשר ביום שני, 26/10/09 על מנת לבדוק מה קורה עם ההזמנה. בחורה בשם תמר בישרה לי שהם באמת רצו ליצור עימי קשר על מנת להודיע כי קובץ האלבום איננו תקין וכי הם זיכו אותי במלוא הסכום. לאחר שהתנגדתי לחוסר האכפתיות הזו, הבטיחו לי שמנהלת שירות הלקוחות, יעל זוהר, תחזור אליי עוד באותו היום.
למעשה, המתנתי כחודש לאלבום שכבר מבדיקה ראשונית אפשר היה לשים לב שאיננו תקין, ולא קיבלתי אותו, כאשר את אותה הזמנה יכולתי לעשות במקום אחר ולקבל את גמולי. חוסר היחס והזלזול שהפגינו בשירות הלקוחות הינו מתחת לכל ביקורת. עמלתי קשה מאוד על הכנת אלבום זה, ולהתייחס בביטול ולומר לאחר חודש שהחזירו לי את כספי- זה אינו מתקבל על הדעת. וואלה שופס עשו טעות- שישלמו עליה. החזרת כספי היא אינה תשלום על טעות שלהם והמינימום שמצופה מהם- זה שיחת טלפון מאדם בכיר בחברה שיסביר את שנעשה ושיתקן את הטעות שנעשתה בידם שלהם.

יפעת
עוגמת נפש סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה