פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמאות הוואלה שופס נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.9.2009 הזמנו בוואלהשופס מחשב נייד של החברה LENOVO. הובטח באתר כי ההזמנה תגיע תוך שבועיים מיום ההזמנה. באותו חודש היו חגים מרובים, ולכן חיכינו למחשב לאחר החגים( בערך כ-3 שבועות מיום ההזמנה). על הפנייה הראשונה שביצענו לוולה שופס, קיבלנו תשובה כי העניין בטיפול וכי על תאריך ההספקה הם יודיעו בהמשך. בעוד שבוע, על הפנייה השניה לא קיבלנו גם שום תגובה .בשיחה טלפונית נאמר כי עדיין אין חדשות . הם חזרו אלי כאשר אמרתי כי אבטל את ההזמנה אם הם לא יבהירו את המצב.לאחר מכן נציג השירות חזר אליי והציע מחשב של חברה אחרת , ונאמר שהחברה יותר טובה ולא נחויב בתשלום נוסף על המחשב. בנוסף בתור פיצויי ,על עוגמת הנפש ובזבוז זמן, הוצע מכשיר ROUTER. היום(יום שלישי, ה-3 לנובמבר-חודש וחצי אחר ביצוע ההזמנה) קיבלנו את המחשב. של חברה LENOVO שהזמנו מלחתחילה ללא שום פיצוי או חידוש במחשב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אינני מבקשת להחליף את המחשב שקיבלנו(והזמנו),אלא את הפיצוי שהובטח(ה-ROUTER). פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה