|
|
|
|
|
|
שירות מזעזע ובריחה מאחריות |
נושא התלונה: |
מלול משה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 10 מרץ 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
ברקת 6 פ"ת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתחילת פברואר סופק לי המחשב שרכשתי דרך וואלה שופס. לאחר מס" ימים בודדים המחשב הפסיק לעבוד . יצרתי קשר עם נותני השירות חברת מפעיל והם הינחו אותי לבצע מס" פעולות אך לשווא. הם ביקשו ממני להביא את המחשב לחברה בחיפה ומשם ישלח למעבדה בת"א. לאחר כשבוע המעבדה יצרה עימי קשר והודיעה שהם מחליפים לי את הדיסק קשיח. אך עברו יומיים ואותה תקלה חזרה על עצמה. שוב יצרתי קשר והפעם אחד העביר אותי לשני ,ניתוקי טלפון, ואף אמרו שיש גם בעיה עם האחריות . ושוב טלפון ושוב הבטחה לטפל ויחזירו אליי . אך דבר לא קורה . אציין שרכשתי שני מחשבים בעלות של אלפי שקלים.
אנא עיזרו לי אני עובד עצות . מה גם שאני במסגרת חבילת גלישה עבר כל יום אני משלם אך על מה אם אין לי מחשב.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|