פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת מוצר ואי מענה לפניות באמצעות האתר נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
ההזמנה לדיסק און קי בנפח 30 ג'יגה , בוצעה ב- 16.2 . הובטח משלוח תו 14 ימי עבודה עבר כבר חודש וחצי. לפני 22 ימים ( ב- 1 לחודש) כבר חייבו את כרטיס האשראי שלי אך המוצר לא הגיע. לא ייתכן שאשלם מראש על מוצר שלא קיבלתי ובאיחור רב.
השארתי להם שתי הודעות, מובטח מענה תוך 24 שעות, לא קיבלתי כל תשובה, בנתיים אני משלמת על מוצר שכלל לא קיבלתי.
כספי סוג הנזק :
מבקשת לקבל את המוצר + פיצוי על החריגה במשך הזמן ואי המענה לפניות פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה