פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי הליכון חשמלי -מוצר חדש לחלוטין מוואלה שופס.
ההליכון נמצא פגום בעת ההליכה כ20 דקות לאחר תחילתה, ההליכון נעצר. וגם נמצא כי הריפוד קרוע.
הודעתי על הבעיה כמה ימים לאחר קבלת המוצר.
ביקשתי לבטל את הרכישה היות ואיני מוכנה לקבל מוצר פגום.
זוהי זכותי לבטל תוך 14 יום את רכישתי ובטח כאשר המוצר נמצא פגום.
כבר חודש וחצי שאני בהתנהלות מולם לגבי המוצר.
הסכמתי לקבל טכנאי אך הודעתי שאיני מוכנה לקבל תיקון במידה והמוצר נמצא פגום אני לא מקבלת תיקון אני מבקשת את כספי בחזרה כולל ההובלה והרכבה ששילמתי. וכך הוסכם ע"י 2 הצדדים.
הטכנאי הגיע וגילה כי יש בעיה ורצה לבצע תיקון אך לא הסכמתי היות וכך סוכם.
יש לציין שהטכנאי לא השאיר שום דו"ח בדיקה.
לאחר כמה ימים שאף אחד לא יצר עימי קשר לגבי המשך הטיפול בבעיה התקשרתי לשירות ושם ניתנה לי התשובה כי כנראה ישנה בעיה ובמידה וזה נכון אני אזוכה במלוא כספי, אבל עליהם ליצור קשר עם ספק ההליכון.
לאחר מספר בירורים בחברת הספורט המשווקת את ההליכונים נמסר כי ההליכון תקין לחלוטין.
אני כמובן התנגדתי עם קביעה זו היות וקיימת בעיה. כמובן שהמשווקת תגיד שהכל תקין מה האינטרס שלהם לומר אחרת? שירות וואלה שופס העלתה בשיחת ועידה את הנציגה מחברת הספורט של ההליכון ואחראית שירות הלקוחות של וואלה שופס והנציגה של מוקד השירות וכמובן אותי, אני העליתי את הבעיה מולם ואמרתי שבבדיקה שנערכה אצלי הטכנאי אישר שיש בעיה ושיעלו גם אותו על הקו ע"מ שיאשר זאת הם לא הסכימו לאחר ויכוח נוסף על מי מהצדדים צודק העליתי הצעה לשלוח אליי בשנית טכנאי נוסף ואז אחראית שירות הלקוחות אמרה לנציגת שירות שהיא תבדוק זאת . ואז ירדה מהשיחה נציגת השירות של וואלה שופס ונותרו בשיחה אחראית השירות לקוחות של וואלה האחראית של ההליכון כששניהם כנראה חושבות שגם אני ירדתי מהשיחה והם המשיכו לדבר ובמהלך השיחה ההאחראית של השירות לקוחות אומרת למשווקת של ההליכון כי ידוע שיש בעיה בהליכון מסוג הדגם הזה עוד ביסוד כל ההליכונים מסוג זה פגומים לאחר ששמעתי את ההודאה הזו התערבתי בשיחה ואמרתי שאני עדיין על הקו ששמעתי הכול וטוב לדעת שההליכון הזה פגום ביסוד וושהשיחה מוקלטת ואם אני לא אקבל פיצוי אני אנקוט בכל אמצעיי. יש לציין שכל השיחות מולם מוקלטות. כך שיש בידיי הוכחות לכל מה שנכתב כאן ונאמר בשיחות. אנ י רוצה להזהיר את כלל הציבור שלא יקנה יותר מוואלה שופס מאחר והם מוכרים מוצרים שידועים מראש כפגומים. את התלונה שלי אני ממשיכה מול ערכאות משפטיות מצפה להם תביעת ענק. זו הונאה מכפישה ומעליבה של ציבור תמים.
עלבון, עוגמת נפש סוג הנזק :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה