פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בפרטי ההזמנה בנוגע לאחראיות המוצר נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏07 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי מערכת מחשב דרך הזמנה בוואלה שופס :
http://www.wallashops.co.il/ws/a/orderRecord.aspx?oi=%20D56199AEA7AE4A3CAC19F7E6D3&popupMode=1

בהזמנה מצויין 3 שנים אחראיות למערכת המחשב (לאחר פירוט המערכת - שלוש שנות אחריות ע"י וולקום).

במידע על המכירה גם כן מצויין 3 שנים אחראיות על המוצר דגם WELLPC-HI5400 שהוא מערכת המחשב הכוללת לפי התיאור למעלה את כל הרכיבים המצויינים שם.
למרות שכתוב בכל מקום שיש 3 שנים אחראיות בתעודת האחראיות שקיבלתי לביתי עם המוצר רשום במפורש שיש שנה אחראיות על חלק מן הרכיבים כמו למשל על המאוורר, על ספק הכוח וכו' למרות שהם מצויינים כחלק מן המערכת.

לחלק מן הרכיבים רשום שלוש שנים אחראיות גם מתחת לכל רכיב בנפרד אך מבחיניתי מכיוון שאין סתירה ואין שום מקום שרשום ללא אחראיות או אחראיות לתקופה אחרת האחראיות של ה3 שנים תקפה לכל המוצר.
בנוסף יש שורה נוספת שלטענתם עונה על שאלתי והיא השורה הבאה:
"אחריות שלוש שנים למעבד, לוח אם, זיכרון, דיסק קשיח, כרטיס מסך, מסך (רכיבי המחשב/שדרוגים) "
אך לטענתם ברכיבי המחש/ב אין נכלל הספק והמאורר.
חיפשתי טוב לפני הקנייה האם יש אחראיות לשנה בלבד על חלק מן המוצר אך לא רשום דבר בנושא.
הם טוענים שהייתי צריך להתקשר לנציג שירות ולשאול אותו בנוגע לכך אך הסתמכתי על פרטי ההזמנה.
דיברתי עם נציגי שירות מוולקום וגם מוואלה שופס אך הם טוענים שזה ברור כשמש מהפרטים שרשומים בהזמנה שאין אחראיות ל3 שנים על המאורר ועל הספק כוח ועל עוד כמה רכיבים.
יש לי שיחות מוקלטות עם כל הפרטים גם מהשיחות עם וואלה שופס וגם מהשיחות עם וולקום.
וולקום טוענים שזה אשמת וואלה שהם רשמו את פרטי ההזמנה ולכן הם מחוייבים ווואלה טוענת את הדברים הבאים:
1. ברור מפרטי ההזמנה שהאחראיות על המוצר לא חלה ל3 שנים לכל המוצר.
2. זאת אשמתי כי לא התקשרתי לנציג שירות לפני הקנייה לברר את הנתונים.
3. הם יכולים לכתוב למעלה 3 שנים אחראיות ולמטה עוד פעם 3 שנים אחראיות על רכיבים מסויימים וזה ברור כשמש שעל שאר הרכיבים אין אחראיות למרות שלא מפורט ולא כתוב את המילה "בלבד" על הפירוט הנוסף.
4. למרות שרושם בפירוט "רכיבי המחשב" זה "ברור" שהספק והמאורר לא חלק מן המוצר.
5. יש להם אמנת שירות שקובעת את הסעיף הבא:
"מתחייבים לגילוי נאות - אנו מתחייבים להציג בפניכם בכל מכירה את כל המידע המהותי והרלוונטי אודות המוצר, וזאת כדי לאפשר לכם לבצע רכישה נבונה ומושכלת."
אין פה לפי שיקול דעתי שום גילוי נאות והפרטים לא ברורים בכלל מהאופן בו הם רשומים בהזמנה.
6. הם טעונים שבגלל שפניתי אליהם לפני שבוע והזמנתי את המוצר לפני כ3 וחצי שבועות (לוואלה, לוולקום פניתי עוד קודם לפי המלצת וואלה) זאת בעיה שלי.
7. הם טוענים בנוסף שהחוזה האמיתי הוא תעודת האחראיות שקיבלתי ואין בהזמנה התחייבות.

את כל הפרטים שרשמתי ועוד אני מוכן לספק עם ההקקלטות שיש לי מכל השיחות עם וואלה שופס ו-וולקום. בנוסף בזבזתי כבר זמן רב על טלפונים רבים אל הנציגים השונים. ב2 לאפריל פרסמתי בקשה שיחזרו אלי ולא חזרו אלי ולכן היום פניתי אליהם שוב בטלפון ורק אז חזרו אלי.

אני מצפה לקבל את האחראיות המלאה, קריא, 3 שנים אחראיות על כל המוצר ללא יוצא מן הכלל ובנוסף קבל פיצוי על עוגמת הנפש והזמן שהשקעתי בתהליך.
יותר מהכל אני מצפה שירשמו באתר את הפרטים המלאים .

בעבר הם רשמו שנה אחראיות ואם היה מוצר בתוך החבילה שהוא 3 שנים אז ציינו שהוא 3 שנים והוא יוצא מן הכלל, בתקופה מאוחרת יותר וואלה שופס התחילה לציין 3 שנים כל המוצר ולמטה רשמה בצורה נאותה שלמאורר ולספק כוח יש רק שנה אחראיות אבל כעת הם לא רושמים את זה בשום מקום מלבד טופס האחראיות שמגיע אלי עם המוצר וגם אז וולקום לא הסכימו להחזיר לי את הכסף עבור דמי המשלוח ורצו שאביא את המחשב אליהם לראשון לציון ורק בזמן שפנוי להם.



פירוט:
* מעבד מהיר כפול ליבה של INTEL Dual Core E5400 2.7GHz
* לוח אם מהיצרן המוביל בעולם GIGABYTE עם ציפסט INTEL G31
* בלוח קיימת יציאת PCI-E, עליה ניתן להתקין כרטיסי מסך החדישים והחזקים ביותר.
* דיסק קשיח ענקי של 500GB 16MB SAMSUNG במהירות 7200RPM SATAII
* זיכרון ענקי של 4096MB במהירות DDR II 800MHz
* צורב DVD דו שכבתי X22 SATA LG/SAMSUNG/SONY
* מארז חזק עם מאווררים + ספק כוח חזק מאד של 350W

שלוש שנות אחריות ע"י וולקום


כפסי , עוגמת נפש ו סוג הנזק :
לתקן מהיום את ההזמנות באתרים הנ"ל הזמנות נאותות שעומדות לפחות בחוק הישראלי לצרכנות אם לא באמנת השירות של אותה חברה פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה