שירות ואמינות גרועים של וואלה שופס |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 21.4.10 רכשתי טלפונית, בפעם הראשונה, מחשב נייד מנציג מכירות של וואלה שופס, סוכמו הפרטים שהתחייב הנציג לספק. לאחר כ- 10 דקות וודאתי באתר שלהם את פרטי ההזמנה והתברר כי הסכום שנקבע גבוהה יותר ממה שסוכם ותיק מנשא שהיה אמור להתווסף להזמנה ללא חיוב נוסף, לא צורף. התקשרתי מידית אליהם וביטלתי את ההזמנה.
כעבור יומיים נוצר קשר עם נציג אחר של וואלה שופס. נקנה מחשב נייד אחר והובטח לי כי יגיע עד 25.4.10 . אך זה לא הגיע. עם זאת בדקתי את החיובים בחשבון הבנק שלי ולתדהמתי חוייבתי בנוסף למחיר החדש בעוד 100 ש"ח.
שוב התקשרתי לוואלה ושם נאמר לי כי החיוב הינו דמי ביטול בשל ביטול ההזמנה הראשונה ומשום שרכשתי בשנית החיוב יבוטל. בשלב זה לאור התשובה ניתקתי קשר עם אנשי וואלה ואיני נענה לפניותייהם הטלפוניות, אלא, אך ורק דרך המיילים בכדי שיהיה לי תיעוד של הדברים.
ובנוסף, ביקשתי כי החשבונית תרשם על שם אחר, וכמובן, בהמשך לשירות הגרוע שלהם קיבלתי חשבונית על שם שונה לחלוטין מבקשתי.
מיד לאחר מכן, הודיעו לי כי ישנו עיכוב בשליחת המחשב וכי אקבלו היום 28.4.10
וכן, אקבל זיכוי כספי בדמי המשלוח.
נכון לרגע זה 28.4.10 שעה 22.20, נכון ניחשתם המחשב לא הגיע. אני אמתין בסבלנות עד לקבלת המחשב וכמובן את הזיכויים שמגיעים לי ואיני מתכוון לוותר להם.
המשך יבוא................. כולל ניתוח העובדות וכן הסקת המסקנות המתבקשות
מקניה ב-וואלה שופס.
|
עלבון, דרך יסורים וחתחתים |
סוג הנזק : |
לפרסם את העובדות ולאחר קבלת המחשב להסיק את המסקנות הנדרשות למען יזהרו אחרים מקניה בוואלה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|