פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פירסום מיכרז מטעה ואי עמידה בתנאיי המיכרז נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי תנור בנוי של קנווד דרך וואלה שופס כאשר בכותרת כתוב התקנה חינם של התנור ע"י טכנאי הדרכה בבית הלקוח וקורס אפיה ( חבילת VIP ).
ברגע שקיבלתי התנור פניתי לחברת ברימאג לצורך קבלת ההטבה ולטענתם אין להם שום הסדר עם חברת וואלה שופס ובכדיי להנות מאחריות על המוצר עליי לשלם לטכנאי שיגיע לביתי דמיי ביקור ע"ס כמה מאות שקלים .
כמו כן בפנייתי לוואלה שופס נאמר לי שהחברה צריכה לבדוק ויחזרו אליי תוך 24 שעות וינסו למצוא פיתרון בינתיים אני עם ארגז סגור על הריצפה בלי תנור ובלי אחריות ולגביי קורס אפיה תשובתם הייתה שהטופס יגיע תוך 14 ימיי עסקים
למה דברים כאלו לא רשומים במיכרז ואם שלחתם את התנור למה הטופס לקורס לא מגיע יחד איתו הריי חברת ברימאג יוזמת הקורס וכל הטפסים אצלם בקיצור טירטור אחד גדול ויותר מישתלם לקנות בחנות עם נציג מכירות שעומד מולך ומשרת אותך למרות שמוסיפים עוד כמה שקלים זה מישתלם כי באינטרנט תמיד מוסיפים יותר מיסתבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההעיסקה ללא חיוב פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה