פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קנית מוצר מואלה שופס נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:

שלום ,

לפני 3 חודשים קניתי מצלמה מוואלה שופס דרכם התקשרו אלי מחברת 4h שזה האחריות של המצלמה שאלו אותי אם אני מעונין להרחיב את האחריות לתקופה של 4 שנים בתוספת תשלום של 90 ש"ח ,

שילמתי והרחבת את האחריות ל 4 שנים ,

קיבלתי את המצלמה השתמשתי בה פעמיים החזרתי את המצלמה לנרתיק לאחר כחודש הוצאתי את המצלמה מהנרתיק ואני מגלה שהמסך מלא כתמים , כמובן שהתקשרתי לאחריות לחברת 4h שלחתי להם את המצלמה ואמרו לי שלאחר שבועיים לבוא לקחת אותה ,

לאחר שבועיים התקשרו אליי , ביקשו מימני תשלום של 140 ש"ח הם טוענים שיש ליכלוך בתוך המצלמה ושאני צריך לשלם על זה ,

האם זה הגיוני ?

איך הגיע ליכלוך אני לא יודע , התקשרתי לוואלה שופס והם אומרים לי שהם לא יכולים לעשות כלום אני ביקשתי שיחזירו לי את הכסף או שיסדרו לי את המצלמה אני לא מוכן לשלם על דבר שעוד לא הספקתי להשתמש בו ,

אשמח אם תוכלו לייעץ לי או לעזור לי באיזשהו ייעוץ מה לעשות ,



תודה רבה אביעד סעיד נייד : 0549090170

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה