מוצר פגום |
נושא התלונה: |
רויטמן אילן |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 27-07-10 קיבלתי מוצר אשר רכשתי מהחברה המצויינת, המוצר נמסר כמתנה והוחזר מאחר והמוצר התקבל פגום, לאחר מספר שיחות עם נציגי השרות ולאחר מספר טרטורים החלטתי לבטל את העיסקה בהתאם לחוק.
מאז לא קיבלתי מענה, נציגי החברה בכל פעם מחדש הפנו אותי לספק וטענו שהם בסך הכל מסלקה ואינם ערבים לכך.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי ופיצוי בגין עוגמת נפש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|