פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה באחריות המובטחת נושא התלונה:
רום אורלן שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שמי אורלן רום ואני פונה בעקבות מקרה שקרה לי ביום ראשון 30/5/10.
לפני כשנה בערך, בתאריך 22/6/09 רכשתי מחשב נייד מסוג טושיבה. את המחשב הנייד רכשתי מחברת מפעיל בתיווך של וואלה שופס.אוי לציין כי הסיבה העיקרית שבגינה בחרתי לרכוש מחשב מסוג טושיבה מחברה זאת היא משום שהחברה יוצאת במבצע ומפרסמת כי מי שרוכש מחשב נייד מסוג טושיבה מקבל אחריות הנקראת no matter what אשר תקפה גם במקרים של גניבה, שריפה, אובדן או שבירת מסך במשך שנתיים מיום הרכישה.
אציין גם כי האחריות מותנת בהרשמה לאתר טושיבה העולמי 7 ימים מרגע קניית קבלת המחשב.
ואכן, כך היה, ברגע שקיבלתי את המחשב נרשמתי באתר לחברת טושיבה העולמית (יש לי סימוכין במייל ששלחתי לחברת מפעיל) ומאז עברה כמעט שנה.
ביום ראשון האחרון, נשבר לי המסך של המחשב הנייד. ביום שני, כאשר התקשרתי לחברת מפעיל ענתה לי בחורה נחמדה בשם איריס שסיפרה לי (לפי המס' הסידורי של המחשב) כי למחשב אין אחריות והא אינו רשום כלל בחברת טושיבה העולמית. כאשר שלחתי לאיריס את המייל שמראה כי אני אכן מוכרת ורשומה בחרה נאמר לי כי אני רשומה לאחריות הסטנדרטית המכסה בעיות יצרן טכניות וכי לא נרשמתי לאחריות הרחבה יותר.
על אף כל הניסיונות והויכוחים נתקלתי בתשובה שלילית ונאמר לי שאין שום דבר שאפשר לעשות בנושא.
אני סטודנטית והמחשב מלווה אותי בלימודי במיוחד בתקופת הבחינות הקרבה ובאה, אני שוכרת דירה ולכן הוא המחשב היחידי שלי והוא הרכישה היחידה והחשובה שרכשתי בחיי העצמאיים והסיבה העיקרית שבחרתי בו היא משום האחריות המובטחת.
מיותר לציין את עוגמת הנפש והתיסכול וכן החוסר אונים שאני מרגישה בעקבות המקרה הזה ואשמח לשמוע אם ישנה דרך לעזור לי להתמודד מול חברה שאינה מוכנה לשמוע את הפרט.


תודה אורלן
עוגמת נפש סוג הנזק :
עמידה בתנאי האחריות ותיקון של המסך פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה