פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת מוצרים בזמן שנקבע בתנאי הרכישה -2 מוצרים שונים נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏אוקטובר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ברצוני להגיש תלונה נגד וואלה שופס בגין אי אספקת מוצרים בזמן כפי שנקבע בעת הרכישה.
הנני לקוח ותיק אצלם ורוכש אצלם שנים ובסכומים לא קטנים.
1. טלפון חוטי הזמנה מס' 1982303 מ 13/8/10 - המוצר התעכב מעבר לזמן שהתחייבו לו בגדול ולא טרחו לעדכן אותי או לציין זאת בתנאי הרכישה -אני זה שצריך לרדוף אחריהם ולהמתין דקות רבות לנציג שלהם שיענה לי בטלפון וגם זה לא בטוח כי בסוף עונה נציג שרק מקבל הודעות בלבד -נציג שלהם לא חזר אליי.
כשלבסוף תפסתי אותם והנתי שהמוצר מתעכב אני גם הצעתי פתרון ,אני מוכן להשאר בעסקה רק שיפצו אותי ויספקו טלפון אחר יקר יותר -קיבלו "רגליים קרות" ונציגם סירב,העסקה בוטלה.
לא יכלו להתמודד מול הספק יותר קל להתמודד מול הלקוח.
2. רכשתי מדיח כלים מס' 2011172 מתאריך 13/9/10 - התחייבו ל-14 יום אספקה,עבר חודש ועדיין המוצר לא הגיע,נכון ל 11/10 אחרי שהתקשרתי שוב ושוב עודכנתי כי המוצר יגיע בעוד 10 ימים לפחות כי אין אותו במלאי -מה זה צריך להיות? זו שערוריה!!ולעג לאינטלגנציה שלי...
אין את המוצר במלאי -למה לא מציינים זאת בתנאי המשלוח???

וואלה שופס לא עומדים בתנאים של התקנון שלהם!!!
לא עומדים באמנת השירות שלהם !!!
לא עומדים בגילוי הנאות שלהם..

גם בעניין המדיח כלים שזה בעייה רצינית כי מדובר מבחינתי במוצר בסיסי בבית שאין לי כרגע הצעתי פתרון בדמות פיצוי של הרחבת האחריות של המוצר ע"י היבואן שעולה כמדומני 199 ש"ח אותו יספגו וואלה שופס.

כשזה הפוך הם יודעים לקנוס לקוח שמתחרט ,מתי אפשר יהיה לקנוס אותם על עיכוב באספקה !!!

אני מאוכזב מהם ושוקל ברצינות את המשך צעדיי מולם ברכישות עתידיות.

בנוסף יש לציין את שירות הלקוחות הגרוע שמעבר להמתנה הארוכה הם גם לא חוזרים לפניות קודמות שלי אליהם דרך האתר כפי שהם עצמם ממליצים ואף אחד לא מגיב -זה עוד צעד בדרך החלקלקה שלי איתם בלהפסיק לרכוש מהם.

אני פונה לאתר בעזרה לקבל תשובה עניינית ורצינית מגורם מוסמך שאוליי לא מודע למה שקורה באתר ומעבר לכך שאנשי שירות הלקוחות שלהם גרוע ,לוקח זמן לענות וכשעונים הם צועקים וקצרי רוח כלפי הלקוחות מה שאמור להיות ההיפך -אני זה שנפגע.
כספי סוג הנזק :
פיצוי במדיח כלים -הרחבת האחריות ל-3 שנים ע"י היבואן , פיצוי כללי על עוגמת הנפש וביזבוז הזמן פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה