קניית מקרר מקולקל, ואי מתן שירות מטעם ואלה |
נושא התלונה: |
כהן אולגה |
שם/כינוי: |
יום חמישי 09 יוני 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.5.11 קנינו דרך וואלה שופס מקרר חדש של בלרס. קיבלנו אותו ב-19.5ו למחרת הגיע טכנאי וכמה שעות אחרי שעזב ומסר כי הכל תקין גילינו שהמקפיא לא עובד ומאותוו היום הגיע פעמיים ברצף טכנאי על מנת לתקן הבעיה. אחרי 5 ימים בלבד בהם המקרר עבד רצוף, בערב חג שבועות 7.6.11 , גילינו כי המקרר אינו עובד בכלל.
וכל המוצרים שקנינו יום קודם נזרקו. לאחר החג ניסינו לפנות לוואלה , והם טענו כי הנושא לא בטיפולם והם יפנו בקשה לספק המקרר. עד היום יום א בערב, 12.6.11 אף אחד לא חזר אלינו וזאת לאחר שיחות בלתי פוסקות לשירות לקוחות של ואלה שפשוט מתעלמים מפניותינו, מהבעיה שהמקרר חדש ומיום שקיבלנו אותו עבד רק 5 ימים.,. אנחנו משפחה עם תינוק בן שנה, שכבר כמעט שבוע ללא מקרר בבית . לא קיבלנו שום שירות שהוא מהחברה הנ''ל.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והנזק הכלכלי שנגרם עקב זריקת מזון שהתקלקל |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|