פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית מקרר מקולקל, ואי מתן שירות מטעם ואלה נושא התלונה:
כהן אולגה שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏09 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.5.11 קנינו דרך וואלה שופס מקרר חדש של בלרס. קיבלנו אותו ב-19.5ו למחרת הגיע טכנאי וכמה שעות אחרי שעזב ומסר כי הכל תקין גילינו שהמקפיא לא עובד ומאותוו היום הגיע פעמיים ברצף טכנאי על מנת לתקן הבעיה. אחרי 5 ימים בלבד בהם המקרר עבד רצוף, בערב חג שבועות 7.6.11 , גילינו כי המקרר אינו עובד בכלל.
וכל המוצרים שקנינו יום קודם נזרקו. לאחר החג ניסינו לפנות לוואלה , והם טענו כי הנושא לא בטיפולם והם יפנו בקשה לספק המקרר. עד היום יום א בערב, 12.6.11 אף אחד לא חזר אלינו וזאת לאחר שיחות בלתי פוסקות לשירות לקוחות של ואלה שפשוט מתעלמים מפניותינו, מהבעיה שהמקרר חדש ומיום שקיבלנו אותו עבד רק 5 ימים.,. אנחנו משפחה עם תינוק בן שנה, שכבר כמעט שבוע ללא מקרר בבית . לא קיבלנו שום שירות שהוא מהחברה הנ''ל.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא ופיצוי הולם על עוגמת הנפש והנזק הכלכלי שנגרם עקב זריקת מזון שהתקלקל פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה