פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן תגובה לתלונה על רכישת "הדיל היומי" נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב הסדנאות 8 הרצלייה 46120 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10.8 שלחתי מכתב לחברת וואלה שופס באמצעות האתר שלהם (דרך"כרטיס לקוח") בו התלוננתי על הדיל היומי שרכשתי אצלם. זוהי לשון המכתב: "אל: חברת וואלה שופס- "הדיל היומי"

שלום רב, בתאריך 10.3 רכשתי באמצעותכם שובר לעיסוי בן 60 דקות ב"ספא ג" ברמת אביב.
היות שהייתי אז בהריון מתקדם וכיוון שבחודשים הראשונים לאחר הולדת ביתי לא התאפשר לי לממש את השובר, יצרתי עימם קשר לראשונה בסוף יולי כדי לתאם תור. כאשר התקשרתי הגעתי למוקד הודעות שם השארתי הודעה ברורה המציינת כי ברצוני לקבוע תור לעיסוי. מאחר שאיש לא חזר אלי יצרתי קשר שוב ושוב ובכל פעם השארתי הודעה במוקד ההודעות. למעשה, במהלך השבוע הראשון של אוגוסט ועד אתמול, השארתי לפחות חמש הודעות- אך כאמור, איש לא חזר אלי מהספא.
כך מצאתי את עצמי היום, 8.8.11, סוחבת את ביתי בת ה-3 חודשים ביום חם ולח לרמת אביב, לתוך חניון מאובק כדי לתאם תור בקבלת הספא פנים מול פנים.
כאשר הגעתי למקום היתה בקבלה אישה (בדיעבד הסתבר לי כי זוהי סימה, בעלת המקום) אשר טיפלה בלקוחה קודמת וטרחה להתעלם ממני זמן רב ואף לקבל מישהי אחרת לפני (בחוסר שירותיות מובהק) על אף שהמתנתי מולה עם עגלת התינוק שלי.
לבסוף, ציינתי כי אני מנסה מעל שבוע ליצור קשר כדי לתאם תור אך איש לא חוזר אלי לאחר השארת ההודעות. היא פטרה אותי בתשובה "תכף נראה למה לא חזרו אליך..."
לאחר כרבע שעה כאשר הגיעה מישהי נוספת לתאם תור לעיסוי (עם שוברים- גם היא לא הצליחה ליצור עימם קשר טלפוני), התעקשתי שקודם עליה לקבוע תור עבורי, או- אז הגיבה הגברת סימה בצורה בוטה וגסת רוח ש"זו בעיה שלנו שהמתנו עד לרגע האחרון להזמנת תור, אין לה תורים לפחות עד ה-24.8, ושהם לא חזרו אלי כי 300 אנשים השאירו הודעות, והיה לנו חצי שנה לדאוג לזה" וכיוצ"ב... היא דיברה בהתלהמות והשאירה אותי ועוד 3 לקוחות פעורות פה מרמת השירות, מהזלזול ומאופן הדיבור שהיה נמוך ולא תאם במאומה ספא יוקרתי המכבד את עצמו ברמת אביב.
לבסוף הציעה לי בגסות תור או ב-12 או 14 למחרת- שעות שאינן באות בחשבון שכן יש לי תינוקת בבית ובעלי עובד עד שש שבע לפחות. יצאתי משם המומה וכועסת על שלא היה כלל עם מי לדבר! בצאתי פנו אלי עוד 2 נשים שהיו שם וחיזקו אותי כאשר אמרו שהן המומות מהרמה הנמוכה וגם הן לא הצליחו לתאם טלפונית וקיבלו שירות גרוע ומה בדעתי לעשות בעניין (לצערי לא לקחתי את פרטיהן...)
אני פונה אליכם אם כן (ואני מכירה את האותיות הקטנות: "שופמיינד בע"מ אינה אחראית על טיב ו/או איכות המוצר או השירות..."), כיון שלא זכיתי כלל להתחיל לקבל את השירות או המוצר, ניסיתי כאמור לקבוע תור מעל שבוע ולא נעניתי כלל. ועשיתי זאת עשרה ימים לפחות לפני מועד פקיעת תוקף השובר, זמן מספיק לכל הדעות כדי לתאם תור במקום אשר פועל מ9 בבוקר עד 21 בלילה. אני מזמינה הרבה שוברים מחברות שונות ומעולם לא קיבלתי שירות כה גרוע כזה שניתן לי על ידי סימה מ"ספא ג". כיון שאני מכירה את חברת וואלה שופס, בטוחני שבמקרה זה תיאותו לשאת באחריות שכן אותו בית עסק לא איפשר את קבלת השירות עבורו שילמתי.
אבקשכם לפנים משורת הדין לזכות אותי בסכום ששולם ו/או להאריך מימוש השובר עד לסוף החודש (אך לוודא ש"ספא ג" מאפשרים קביעת התור.)".
חברת וואלה שופס מתחייבת לענות על כל פנייה תוך 24 שעות. משלא נעניתי כתבתי את המכתב בשנית ב-18.8. לא נעניתי שוב. לאחר כמעט 3 שבועות(!) פניתי אל החברה פעם נוספת ושאלתי לגבי המכתב ואף רשמתי אותו בפעם השלישית. חברת וואלה שופס לא הגיבה לא במייל, לא בטלפון בשום צורה ובוודאי שלא תוך 24 שעות. החלטתי לנסות בטלפון. ב-11.9.11 ניסיתי להשיגם בטלפון. המתנתי כעשר דקות בזמן שהמענה אמר: "אנו עסוקים בפניות קודמות..." התקשרתי למספר הנוסף (052) ושוב המענה המשיך לנגן.
אני פונה אליכם בבקשה ליצור קשר עם וואלה שופס בדבר אותה תלונה על רכישתי את ה"דיל היומי" שאכזבה אותי כ"כ. כעת אני מאוכזבת הן מהשרות של אותו ספא אך עוד יותר מחוסר המענה של חברת וואלה שופס אשר זו לא פעם ראשונה שאני רוכשת דרכה מוצרים ועד היום הייתי מרוצה מאד מהשרות. כיון שעבר זמן רב מאז כתיבת המכתב אבקש מהחברה לזכות אותי עבור אותו שובר לעיסוי שלא מומש כיון שאין לי כבר עניין בשלב זה לנצלו בספא שכזה. תודה רבה
רוני פונדק מאיוסט

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי בעבור השובר שלא מומש ובעבור הזמן הרב שבוזבז במרדף אחר שרות הלקוחות (הן בספא והן ב"וואלה שופס") פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה