פרטי התלונה

תלונות וואלה שופס

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות גרועה ומשפילה של חברת וואלה שופס נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏13 ‏ספטמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי נעליים בוואלה שופס , נעליים שהופיעו בעמוד הראשי
לאחר שקניתי נאמר לי שהנעליים שקניתי לא קיימות במלאי
כלומר וואלה מפרסמים בעמוד ראשי נעליים שאין ברשותם
אמרו לי שאני יכול לחכות חודש שהנעליים יגיעו ולקבל פיצוי
או לקחת במידה אחרת (כמובן שהרגל שלי יכולה להחליף מידות)
בחרתי לחכות חודש
עבר מעל חודש , כתבתי פעמיים באתר של וואלה שופס ולא נענתי
למרות שהם אומרים שהם עונים תוך 24 שעות אף אחד לא ענה לי
לאחר שהתקשרתי ,ענו לי ואמרו שהנעל תגיע עוד שבועיים ואמרו שיהיה פיצוי מזערי אולי של דמי משלוח

לדעתי הנעל לא תגיע עוד שבועיים בכלל , כמו שאמרו לפני זה שהנעל תגיע עוד חודש ולא הגיעה
חברת וואלה שופס מוכרת נעליים שלא במלאי , ממליץ לכולם לא לקנות נעליים בוואלה שופס , יתכן ובכלל אין את המידה שהזמנתם או את המוצר שהזמנתם
התייחסות מזללת מאוד מצד וואלה שופס , לא מתייחסים לעניין ברצינות
לקחת את הכסף הם יודעים , אבל לספק שירות בכלל לא

בחיים לא הייתי כל כך מאוכזב מקניה אינטרנטית
עד כדי כך שרציתי לקנות בושם מוואלה והלכתי לחפש אותו באתר אחר כדי לא לקנות בוואלה

מעוניין בהתייחסות הולמת ופיצוי הולם מחברת וואלה על היחס הלא אנושי ומזלזל שהוצג כלפי קונה , לא הגיוני שקונים משהו וחודש וחצי אחרי אפילו לא תקבל אותו
עוגמת נפש סוג הנזק :
התייחסות הולמת , פיצוי הולם ולא מגוחך במקרה רציני כזה , רוצה לקנות משהו ולקבל בזמן ! ולא אחרי חודשיים פתרון נדרש :

וואלה שופס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה