|
|
|
|
|
|
אי הספקת הזמנה ושירות לקוי של שירות הלקוחות של החברה |
נושא התלונה: |
דידי ליאת |
שם/כינוי: |
יום שני 22 אוגוסט 2011 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 22.8 הזמנתי 2 לוחות שנה דרך האתר קניות של וואלה שופס הובטח כי המוצר יגיע לתיבת הדואר שלי בתוך 14 יום .בתאריך 24.8 נשלחה הודעה לכרטיס הלקוח שלי בוואלה שופס כי הלוחות שנה נשלחו בפועל לא הגיעו הלוחות שנה מזה כשבוע אני מתקשרת לשירות הלקוחות של וואלה שופס כול יום .כוטל יום נציג אחר אומר שיבדוק את הנושא ויחזור אלי למחרת בפועל אף נציג אינו חוזר ואף אחד אינו מטפל בבעיה כול הנציגים מתנערים מאחריות וטוענים כי יש פניות פתוחות לבית הדפוס .ביום רביעי האחרון 14.9 התקשרה אליי מישהי בשם מיטל שאמרה לי שהיא תתקשר לדואר הביום חמישי ותברר את העניין מול הדוארותחזור אלי ..שוב היא לא חזרה אלי וכשוחחתי עם נציג אחר בשם דניאל ביום חמישי הוא טוען כי מיטל רשמה בכרטיס לקוח כי היא לא תפסה את הדואר כול היום ..שהרי זה לא הגיוני !!! החברה עושה ממני צחוק מזלזלת בי ובנוסף גבתה ממני 80 ש"ח על הלוחות עוד בחודש אוגוסט כאשר רק ביצעתי את ההזמנה .בנוסף ביקשתי שיבצעו ביטול עיסקה ויחזירו לי את הכסף לאשראי חזרה ..שוב מתנערים וטוענים שאין מנהל כרגע שיכול לבצע ביטול עיסקה ..שוב צוחקים עליי במשך שבוע אני מתקשרת יום יום על מנת לוודא שמטפלים בנושא ואף אחד לא מטפל בזה .
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול עיסקה או מנגד שליחת האלבומים ישירות אלי בדואר רשום מחדש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
וואלה שופס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|